Tack för igår.

Igår var det jobba som vanligt. På kvällningen så skulle Jill Johnsson spela i parken.. Det kollade vi arbetare på, fast vi hade ju slutat för dagen. Vi åkte karuseller och dyligt. Drack öl och hade det gött. Sov på ”jobbet” . Sov ungefär 2 timmar, sedan upp å jobba 7 timmar.

När jag kom hem idag efter jobbet så tappade jag upp ett bad och la mig där för att bara softa. Det var härligt. Bra för min kropp. Man  blir ju bra slö när man inte sover. Och jag drack bara två öl igår. Till skillnad ifrån vissa andra 😉 Helt klart en rolig kväll… Så tack för den kära kollegor, vi hade en mini personalfest kan man säga haha 😉 Eller egentligen inte, bara ett gemensamt mål..

Imorron så är det jobb igen innan två dagars ledighet. Frida och jag ska nog åka till hennes pappas sommarstuga och plocka blåbär.. Ha de gött. Vi är lediga båda två på måndag och tisdag.. 🙂 Kommer vi bort ifrån stan lite.
Jag måste komma ihåg att säga upp lägenheten också. Men ska väl göra det nu till nästa vecka. Så att det blir gjort och man bara kan invänta inflyttning till lägenheten i Bollnäs. Någon som är PÅ och vill hjälpa till med flytten? 🙂 Vore snällt… 🙂

Måste skaffa mig ett körkort! hade jag ju bara behövt bärhjälp.. Men ikke. Nästa år, så kanske.. Eller ne, inte kanske. Utan nästa år!! 😀 KÖRKORT! Måste ju det om jag ska bli befruktad haha… Eller nått… 🙂

Är trött och ska snart sova tror jag. Klockan är tjugo i åtta. Jag ville se en film som börjar kl nio på tv4+ men den kommer jag inte orka se så jag tror jag slumrar innan och så får jag se den en annan dag, helt enkelt…

2 thoughts on “Tack för igår.

Tack för att du har något att säga!

