Sol, sol.. Strålande sol.

Mycket som snurrar runt i skallen. Mycket som händer på jobbet, det är skoj. Men också mycket som händer i privatlivet. Jag ser framåt och inte bakåt. Det är synd att vissa inte bara kan släppa det förflutna utan alltid lever kvar i det. Dra ner oss andra som har jobbat oss upp. Älta saker är inte min grej, i varje fall inte längre. Jag lägger det på is nu ett tag.. Sitter här i min lägenhet.

Hur låter inte det då, är det är hur hett som helst ute! Så jävla skönt. Det var nästan, men bara nästan,  en plåga att cykla från jobbet i den extrema hettan. Men hem kom man och då blev det en dusch direkt. Det var nästan outhärdligt att stå i butiken idag. Så varmt där inne, så man fick gå ut emellanåt. Man kände sig inte direkt fräsch…

Jag längtar tills jag ska till Kalmar. Innan dess ska jag hinna träffa Kristoffer! Det längtar jag också till… Augusti känns som den händelserikaste månaden på hela sommaren. Mycket som händer då. Och dessutom, jag tittade vilken reserv jag var på till linjen på högskolan. Jag hade plats 34. Vi får se hur det går.. Man kanske slängs in en vecka efter skolstart 😉 Fast nu sa jag ju flytta till Bollnäs så vet inte hur det kommer bli.. Livet tar mig dit det tar mig. Jag ångrar ingenting! 😀 Förhoppningsvis haha…

Fick en biobiljett idag, föresten! Jag och D var ju så duktiga igår på jobbet efter all skitgöra….. Nu är bara frågan vilken film man ska se 🙂

HÄRLIGT MED LITE SOLSKEN NU, ELLER HUR?! 🙂

4 thoughts on “Sol, sol.. Strålande sol.

  1. Tänk november, snöglopp och mörker….Visst är det härligt med värmen! 😀 Spelar ingen större roll om man blir ofräsch…det är ju alla andra också!
    Ha det gott!

    • Fast den årstiden har ju också sina fina stunder, men bäst är självklart sommaren! 🙂

      Har inte tänkt på det, på det viset. Att de andra också är det 😉 Men det har du rätt i 🙂

  2. Hääärligt men … om man nu skall klaga … och deeet skall man ju absolut inte … men det är liiite i varmaste laget. Det hör ju till att man skall klaga, eller? Är det mulet är det fel, regnar det är det jättefel, blåser och regnar det är det dunderfel, skiner solen är det för varmt eller så kommer det inte vara det här fina vädret eller …

    Vi svenskar älskar att prata om vädret … och att klaga om vädret. Hur det än är.
    Sån är inte jag …. men du , det ääär bra varmt va!

    Kramar!

Tack för att du har något att säga!

