Lite av varje. Det är full rulle här!

Previously in my life:

Lördags: Då var jag hos Kristoffer på förmiddagen. Sedan på eftermiddagen så var det jobb som väntade och jag jobbade med Frida vilket var skönt. Dagen flöt på men jag var ganska trött så det var skönt att gå å lägga sig.. Dagen var sig lik.

Söndags: Då väntade ett 14 timmars arbetspass. Jobbade dubbelpass för J var sjuk. Men inte gör det mig något. Kände mig tröttare på lördagen än på söndagen efter avslutad arbetsdag. Gick och lade mig direkt när jag kom hem och det tog inte lång tid innan jag susade sött. Så trött var jag nog, även om det inte kändes så. Mer hände inte, mer än jobb och full rulle!

Idag: Jobb 8- 15. Nu inför festivalen som vankas så är det fullt ös på campingen. Vill inte nämna mer om det, för det är inget jag tänker lägga några tankar på här. Jag har mycket jag skulle kunna skriva om allt. Men håller det för mig själv. Men det är en händelserik vecka. Lika händelserik som den kommer vara energi krävande. Imorron är egentligen min enda lediga dag på resten av veckan. Men ska in och jobba 10 -13. Dom behövde mig och jag ställer alltid upp om jag kan. Självklart!

Men sen är jag ledig och jag göra det jag vill göra. Det vill säga, ärenden på stan, tvätta, städa och kanske hinna ta det lugnt. Man kan hoppas det. För lugnt har det inte varit på ett par dagar och det kommer inte bli det resten av veckan heller. För det kommer bli övertid ( klirr i kassan) och man ska nog inte planera så mycket. Kanske det blir att gå in i parken på någon festivaldag. Se lite, inside 😉

Men imorron är det full rulle som sagt. Och idag när jag kom hem så var det storhandel. För annars hinner jag aldrig det och mat måste man ha. Idag försökte jag mig på en pastalåda och det blev hur gott och bra som helst + tre matlådor vilket också är hur bra som helst.  Så nu överlever man. Vad jag ska äta imorron är fortfarande en gåta. Fetaostkyckling kanske? 🙂

Jag har en del tankar som cirkulerar som jag gärna skulle vilja få på print här. Men det känns som om att jag måste samla mig lite först. Landa liksom. Än har jag inte kunnat varva ner. En del som ska göras innan det blir läggdags. Men varva ner kommer jag kunna göra. Min skrivare som jag köpte nu för några dagar sedan funkar finfint. Har fortfarande inte provat å skriva ut foton, men vanliga utskrifter har jag provat.

Den skrivaren blir månadens bästa köp! Absolut. Det är en Epson och sedan innan har jag hört att dom är bra och jag är inte direkt missnöjd. Tusen funktioner… 🙂

Nej, jag har inte glömt er. Ni andra bloggare. När jag har varvat ner här idag så ska jag läsa igen det jag har missat. Om jag inte har kommenterat så är det bara för att jag har haft å göra eller bara ögnat igenom vad som hänt i era liv. Men vänta ni bara!  Hörs imorron mina vänner… OCH DET är ett löfte! 🙂

Tack för att du har något att säga!

