Paket till mig själv på posten idag! :)

Dagen har flytit på och jag har fått massa gjort… Egentligen… Jag cyklade till jobbet ( som vanligt ), och även hem ( såklart). Var hemma runt fyra på eftermiddagen. Och då skulle jag ner till Ica och hämta ut mitt paket ifrån Ellos. Eller, mitt och Fridas paket. Cyklade hem med det och sedan tillbaka till Ica för att hämta två paket ifrån NetOnNet. Jag beställde ju en skrivare och lite tillbehör därifrån i måndags.

Så idag fick man lite presenter… Som jag själv betalt för 😉 Allt som jag skulle ha ifrån Ellos passade. Det var två tröjor, leggins och en scarf. Och självklart ett påslakan. Sedan i paketet var det lite påslakan som Frida har köpt 🙂 Så nu är vi nog nöjda och glada båda två. Fast hon har inte fått sina grejer än…

Köpte en skrivare.. Som kan skriva ut foton, kopiera, scanna och skriva ut som vanligt. En toppen skrivare. Sedan kan man sätta in ett minneskort ifrån en mobil eller en digitalkamera och välja vilka bilder man vill ha utskrivna och i hur många kopior. Helt fantastiskt 😉 Min första, egna, skrivare. Så den ska jag ta väl hand om. Har testat att skriva ut ett papper som jag sedan skulle skicka till min syrra. En liten boktipslista hon har velat ha ett tag.

Foton har jag inte provat skriva ut än. Men det kommer väl det med. Efter insallationen med skrivaren och allt sådant och jag skulle läsa lite bloggar så dog datorn… Så gjorde den ju innan Kristoffer ominstallerade den åt mig. Men nu är den igång igen. Jag lät den vila några timmar. Den har ju fyra år på nacken snart. Så det är inte så konstigt att min bärbara börja ge sig. Den har varit med om mycket och har använts en hel del så jag är inte förvånad att den börjar bli kinkig. Men jag gör mitt bästa för att hålla den vid liv.

Som den stolta ägarinna jag är. Men det vankas väl en ny snart, förhoppningsvis 🙂 Får se när det blir. Jag tycker ju att denna än så länge fungerar. Jag vet att det kommer komma en dag då den inte vill starta mer. Då är det bara för mig att säga hejdå. Allt värdefullt har jag på min externa hårddisk så jag är väl förberedd på att min dator vill somna in. Var god! Men gärna inte nu, utan när jag är rik 😉

Annars är det bara jobb. Idag gick jobbet bra. Ska jobba imorron igen, ska till Kristoffer då.. 🙂 Igen. Och lira Guitarr hero ( stavning ) som han fick i tisdags. Vi hann bara lira lite innan jag skulle åka hem. Askul! Men jag blev så arg när jag inte fick igång star powern ( ni som spelat GH vet var jag menar ). Det gick ett par gånger men sedan inget mer.. Lite duktig var jag allt 😉 Vann ju över Kristoffer.

Måste hinna storhandla nu snart också.. Får väl bli på måndag eller tisdag.. När jag får tid… Jag ska iaf inte svälta ihjäl haha. Ska fylla upp kyl, frys och skafferi. Snart är det vinter, man lär ju tänka på det haha!

One thought on “Paket till mig själv på posten idag! :)

Tack för att du har något att säga!

