Brüno är helsjuk!

Lördag idag. Vi hade ju planerat att gå på fparken men det blev inte så. Vi bestämde att vi skulle stanna hemma.. Eller inte bara sitta i lägenheten. Vi gick till affären på morgonen och köpte grejer inför dagen. Vi skulle gå på picknick i Boulognerskogen… Vi handlade lite potatissallad och rostbiff och lite frukt. Fast innan det skulle bli picknick så skulle vi ju äta frukost.

Blev en sen sådan. Vi käkade klockan halv tolv ungefär. Jag gjorde scones. Gott så klart. Sedan så drack vi nånslags milkshake som vi köpte på ICA.  Men det var inte så gott som vi trodde. Men det gick ner.
Jag läste min favoritsaga för Kristoffer ( Hur leoparden fick sina fläckar ). Vi låg i min säng och skulle vila lite. Kristoffer fick aldrig reda på ur leoparden fick sina fläckar för han hann somna. Men det är väl kanske det som är meningen när det läses saga i sängen? 😉 Haha.

När klockan var runt halv tre så begav vi oss till boulognerskogen. Det ställe jag först tänkt vi skulle vara på var fullt med A-lagare.. Så där kunde man inte va. Vi gick förbi golfbanorna och det som finns där och hittade sedan ett perfekt ställe i solen 🙂 Vi hade filt med oss. Så låg vi där och chillade. Spelade ett spel som Kristoffer hade på mobilen… Vi var väl där iaf i ett par timmar… Sen så vandrade vi hem igen.

Eller iaf åt riktningen hem.. Till mig… Först så stannade vi till och provade en rolig gunga som snurrade och hade sig.. Blev yra och försökte fånga våra huvuden och bege oss mot affären. Vi köpte läsk och tillslut kom vi hem. Väl hemma så tog vi det lugnt en stund. Badade i nån timme. Sedan nu på kvällskvisten så käkade vi tacos och kollade på tv. Nu kollar Kristoffer på tv och jag tog mig tid och blogga lite.

Idag tog vi lite bilder också, men dom får ni se imorron! 🙂
Vi kollade ju på den nya filmen Brüno igår. Och den var helt sjuk. Rolig, men mest sjuk. Sjukhumor. Och det är ju en svensk med. Det var kul. Lite äcklig varen med. Mycket naket… Det var en mamma, pappa och deras typ 11 åriga son. Jag kan ju säga att den inte var så barnvänlig. Men den var ifrån 11 år. Jag tycker det skulle varit ifrån 15, för den var ju lite extrem på vissa grejer. Swingerklubb och hej och hå. Ni kan ju se den. Han byter en Ipod mot en bebis 😉

Imorron ska Kristoffer åka hem. Och det är en gåta när vi ses nästa gång. Men antagligen om en vecka. Typ nästa söndag. Men jag har ju att göra innan dess så det kanske inte känns som så jättelänge. För på måndag kommer farmor och min bror till mig. De stannar tills på torsdag, på fredag är det jobb. Eller ja, hela helgen. Så jag åker väl till Kristoffer efter jobbet då. Och stannar några dagar, tills det är dags för jobb igen. Och då är det nästan dags för festival på campingen där jag jobbar! HÄRLIGT!

Och det är nästan så att man snart fyller år. Fyller den 29 augusti. Men lite händer det innan. Tex den 26 augusti så ska Livsglimtar få en ny njure! Äntligen!!! 😀 Så säg grattis till henne, detta har hon verkligen väntat på! 😀
Vi skrivs imorron igen, då det är dags för bilder ifrån vår härliga helg…

3 thoughts on “Brüno är helsjuk!

    • Det var verkligen en bra dag! 🙂 Ja, jag skulle vilja säga att Bruno var bäst av dom två… Lite bättre iaf. Det är ju samma sjuka humor.. 🙂

Tack för att du har något att säga!

