Vilken jävla lögn att de ska va’ ens bästa tid.

Att det alltid ska vara upp som en sol och ner som en pannkaka. Visserligen har jag inte varit uppe vid solen många gånger. Men nu när jag kännt att det varit nära. Så faller man pladask ner. Rakt ner. Och jag vet inte va jag ska säga… Inget jag kan skriva här. Familjestuff. Som vanligt…. Vet inte vad jag ska tro, hur jag ska tro. Sant eller falskt? Jag vet bara vad jag vet, vad jag själv har uppfattat.  I dagens inlägg citerar jag bara texter…. Som beskriver hur jag känner mig, just idag och just nu. Livet ut…

Om man bara visste när livet skulle börja…..

Hang my head, drown my fear
Till you all just disappear

I’m just so fucking depressed, I just can’t seem to get out this slump
If I could just get over this hump,
but I need something to pull me out this dump

I’ll be you, let’s trade shoes, just to see what it’d be like to
Feel your pain, you feel mine, go inside each others minds
Just to see, what we find, look at shit through each others eyes

You fight about money, ‘bout me and my brother
And this I come home to, this is my shelter
It ain’t easy growin up in World War III
Never knowin’ what love could be, you’ll see
I don’t want love to destroy me like it has done my family

Behövdes aldrig ungdomsvården
Den enda som aldrig rökte
Den enda som aldrig försökte fuska på proven
Då lär man sig ju inte nå’t
Jag var nog värd allt stryk som jag har fått

Tack kära år som går
Tack kära dagar som lägger en paus mellan nu och då
Och en paus mellan dig och mig
Jag såg dig på stan igår
Du såg ledsnare ut än då

Jag grät mig till sömns efter alla da’r

Vilken jävla lögn att de ska va’ ens bästa tid

Tack för att du har något att säga!

