En tisdag som denna….

Denna eviga längtan. Imorron så kommer jag få sova med Kristoffer igen! Minsann. Över en vecka sedan. Och då var det bara över nån dag. Men nu ska jag vara hos honom i några dagar. Även om han jobbar. Annars så blir det knas. Ska bli härligt å få komma å hälsa på! Han har ju köpt ett xbox. Så det lär vi ju spela 🙂

Imorron direkt efter jobbet åker jag! Längtar.. 🙂 och så får jag träffa lilla Ville. Jag och han ska gosa och leka när Kristoffer är på jobbet. Så att Ville är lugn sedan när Kristoffer kommer hem  😉 Jag och min älskling liksom. Vi är bäst.

Var en liten seg dag på jobbet idag. Duggregnat hela dagen och inte alls kul. Men det är sådant man får ta antar jag. Det kan ju inte vara bra väder varje dag. Även om det är nice. Fast inte om det är för varmt. Något där emellan. Kanske 24 grader. Det är lagom.. I luften 😀 Hoppas jag och Kristoffer kan åka å bada, men tror knappast vädret kommer bli bra… De snackas om ryss-värme. Vad nu det är för något…

De kör bara Michael Jackson grejer på tv nu verkar det som. Tv4 kör ju ungefär hela dagen. Och MTV. Ett jävla tjat. VI VET VEM han var, vad han har gjort. Nu måste varje kanal rabbla upp allt.. Förstår att det är sorgligt att han är död, alla förstår vad han gjort för världen. Han är död, låt han vila i frid och inte  vända sig i graven ( när han är begravd ).

Han ska begravas utan hjärna, skriver tidningarna. Precis som om att det vore det värsta. Han har ju typ obducerats (stavning) 35 miljoner gånger så man lär ju inte se att Michael är Michael. Ihopsydd som en Chuckydocka.

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Inget särskilt antar jag.. Bara ta det lugnt. Är rätt trött. Ska läsa lite bloggar. Vill föresten ha tips om nya bloggar, några som ni kanske tycker är intressanta och som ni tycker att jag borde börja följa? 🙂 alltid kul med nytt.

Ska nog kolla på Paris Hilton, My new BFF idag. Som vanligt. Om tvn vill funka. Den cpade nyss med kanalerna. Några sorts störningar. Verkar vara bra igen. Sicken tur, man kan ju inte missa Paris program haha 😉

2 thoughts on “En tisdag som denna….

  1. ”Längtan heter min arvedel”, skrev Erik Axel Karlfeldt (1864-1931). Oj vad vi har längtat i alla våra dar, alla generationer.

    Lite skönt är det också att längta. Hoppas att du får det riktigt fint de här dagarna hos Kristoffer. Njut riktigt ordentligt, åk sen hem och jobba igen och börja om att längta igen … till nästa gång. Kramar!

Tack för att du har något att säga!

