Har MJ fejkat sin död?

Ösregn idag när man skulle till jobbet, men solen kom samtidigt som jag kom till jobbet, ungefär. Köpte ett nytt paraply för att jag glömde mitt hemma. Köpte lite andra prylar också. Typ hårspännen. Fattar inte hur dom försvinner, men försvinner det gör dom så nu har jag köpt mig ett gäng.

Läste nu, alldeles nyss, i den här bloggen att de enligt källor skulle vara så att Michael Jackson har gjort så att alla tror att han ska vara död och begravning inplanerad men i själva verket så ska han bara vila tills han ska ut på den stora turnérn. Det tror ju absolut inte jag på. Det är så många skriverier världen över, varje dag, massvis. Knappast. Och obduktioner hit och dit. Så bra kan man väl knappast fejka en död??? Vad tror ni?

Imorron är man ledig. Då ska jag göra så lite som möjligt.. Men ni kan vara så säkra på att jag kommer med ett nytt inlägg iaf 🙂 Er läsare sviker man ju inte 😀

2 thoughts on “Har MJ fejkat sin död?

  1. Såg med klippet på aftonbladet och visst såg det skumt ut. Men vet inte.. en känsla säger mej att han faktiskt är död. Men med MJ vet man ju aldrig 😀

Tack för att du har något att säga!

