My crib osv

Ännu en hektiskt dag på jobbet. Hoppas det lugnade ner sig för andra passet. Inte nog med att det var full rulle på jobbet. När jag kom hem så plockade jag undan saker och ting, upp med saker till förrådet, damma, dammsuga och allt. Storstädning. Men det blev fint. Bara det att man är trött nu och än är dagens planer inte slut.

Efter städningen så åt jag lite. Sen duschade jag och drog till affären å köpte lite bröd som Frida och jag ska ha. Snart lär man börja med å packa också. Men först ska jag kolla klart på Paris Hiltons program som går på trean just nu. Ska försöka lägga upp lite kort som jag inte fick upp igår. Plus bilder på min lägenhet när den är ren och fiin! Mer än så blir det nog inte idag. Och jag kommer nog tillbaks med ett inlägg på torsdag kväll eller fredag eftermiddag.

Är i Fridas stuga onsdag – torsdag, troligen. Beroende på hur det blir med jobbet på fredag. Om nån vill byta pass med mig. Vi får se hur det slutar. Här kommer lite bilder….

DSC06521 HÅKAN!
DSC06490

My crib:
DSC06533
DSC06535
DSC06537

Ni får ha det så bra dessa dagar jag är away. Läser ifatt era bloggar sedan! 😀

2 thoughts on “My crib osv

Tack för att du har något att säga!

