Michael Jackson…… Och sånt.

Nu är man snart redo för läggdags. Klockan är 22.22. Dagen idag har varit energikrävande men vi klarade det, gänget! Efter jobbet så fixde jag lite här hemma. Sedan så cyklade jag till stan å mötte Frida, sedan åkte vi å handlade mat… Imorron, på kvällen efter att hon har slutat jobba, så åker vi ju till hennes stuga som jag har snackat om… Ska bli så härligt och jag ska inviga min nya bikini som jag skrev om igår, för de som orkade läsa allt!Kristoffer innan idag där Ville ligger i vanlig ordning och steker i solen 😉 Han är en stekare, det kan man lugnt säga.

Kanske ska bjuda på lite bilder senare i inlägget. Det är Michael Jackson på tv. MTV har nån tribute. Verkligen tragiskt att han är död. Jag har inte orkat sätta mig in i det. I allt som tidningarna skriver. Jag har läst lite men absolut inte allt som media gottar sig i. Sedan kan man ju fråga sig hur mycket som är sant, och vilket som bara skrivs…. Död är han iaf. Rest in peace….

Jobbar imorron 8-15. Hem och städa, för det lär aldrig bli gjort annars… Ska upp med lite lådor i förrådet och fixa och dona. Damma av, dammsuga, torka golv osv. Allt som måste göras. En storstädning skulle man kunna kalla det. Nästa vecka åker jag till Kristoffer 😀 Längtar. Även om vi precis sågs nu så längtar jag. Sedan så saknar jag Ville kissemiss. Fick ett mms av

Ska läsa lite bloggar innan läggdags. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu.. Men en bild säger ju mer än tusen ord….
DSC06494KÄRLEKEN å jag!
Blurriga ögon lr?

TÄNKTE lägga upp fler bilder men det ville inte funka.. Imorron! får det bli.

One thought on “Michael Jackson…… Och sånt.

  1. Håller med om att man kan inte fördjupa sig i allt! I alla fall orkar inte jag med att läsa och nästan frossa i alla detaljer…

    Ha en fin dag!

Tack för att du har något att säga!

