Bland mjukglassar och igelkottar…

Denna dagen har inte bjudit på mindre än de andra. Idag så vaknade vi och tog det lilla lugna. Gjorde oss i ordning och drog ner på stan. Emma köpte present till sin mamma och vi gick runt sedan åkte vi till valbo och gick runt där. Fast innan vi drog till valbo köpte vi mjukglass. Vilket vi har gjort varje dag. Asbilligt. En tia och man får hur mkt glass som helst och om man vill ha strössel så ingår det… Så därför har vi varit inne där ganska många gånger 😉

Vi gick på Ikea också. Köpte grejer till mitt hem. Bara lite krimskrams. Det lilla som gör det stora. Köpte en stor svart matta som jag hoppas ska bli fin här i mitt ”vardagsrum”. Jag bor ju i en etta på 42 kvadratmeter. Har en sovalkov och så.. Det är ganska avskilt ifrån mitt så kallade ”vardagsrum”. Kanon, det börjar ta sig… 🙂

Emma köpte en Ipod Nano tror jag den heter så ikväll ska vi ta och fixa lite med den. Igår kväll så satte vi oss på Tant Grön och tog en öl och lyssnade på den trubbaduren som var där. Så vi har haft det mysigt. Efter alla bravader idag gick vi och gympade på friskis och svettis. Emma var inte med så länge, hon tyckte det var tråkigt…. Eller så var hon bara trött 😉 Det var härligt att röra på sig. Imorron cyklar jag troligen till jobbet.

Får bjuda på ett mer detaljrikt inlägg imorron efter jobbet. Datorn vill strejka lite nu, och jag orkar inte bråka med den…..

Idag såg vi en igelkott på promenad…….

Tack för att du har något att säga!

