Kalmariten is here!

Tänkte blogga medan kalmariten duschar. Innan Emma skulle komma vid halv nio så åkte jag till Frida och njöt av värmen på hennes balkong. Provade hennes spikmatta… Först gjorde de ont, lite aj aj. Men sedan när man hade legat där en stund så var det skönt, behagligt och jag hade nog kunnat ligga där hela dagen om jag inte är så rastlös av mig haha. Men en sådan borde införskaffas för min huvudvärk som jag hade blev som bortblåst. Ska vara bra för ryggen också.

Så en sådan borde finnas i mitt och Kristoffers hem sedan… För vi har ju problem med våra ryggar 😉 Hihi. Saknar den krumeluren som i skrivande stund slutar jobbet. Han jobbar kväll hela denna veckan. Men på lördag ses vi och då ska vi ha det myspys!

Emma och jag gick till Max å käkade efter hennes ankomst. Sedan nu, kom vi precis hem. Och hon ställde sig i duschen. Hon skjutsade mig på min cykel hit. Och det är nog lite tungt. Men hon kämpade på. Är nog skönt om hon får duscha av sig lite så att hon känner att hon landar innan hon ska sova. Vi ska titta på film innan läggdags. Tänkte att vi skulle se en film som jag tittade på för ett tag sedan som heter typ: He’s just not in to you… Tror det var något sådant (orkar inte kolla efter just nu ).

Har en del filmer vi kan titta på. Som jag tror att hon vill se och inte ha sett. Så vi har väl å göra. Men imorron är det tvättdags på morgonen sedan får vi se vad dagen har planerat för oss. Ska ju bli fint väder nu i veckan så det blir uteaktiviteter… Ska sätta ihop sista hyllan jag har kvar sedan jag fick mina saker för en vecka sedan. Men det fixar vi nog! 😀

Ett som är säkert är nog att vi ska till IKEA och köpa lite krimskrams till min lägenhet. Sådant som inte behöver nån lastbil för att frakta 😉 Sånt man bara kan ta med hem i nån IKEAkasse eller så… 🙂

Nu har kvinnan duschat klart.. Men vi hörs i veckan. Ha tålamod om inläggen kommer lite senare än vad de brukar….. Godnatt!

PS: Idag när jag vaknade insåg jag att jag inte var lika förkyld. Imorron är jag nog så gott som frisk! HÄRLIGT!

Tack för att du har något att säga!

