Glad midsommar på er, läsare!

Glad Midsommar på er allesammans! Hoppas att ni har bra väder. Det vill säga, uppehåll helst sol! Ska ni dansa, sjunga och dricka nubbe idag? Sådant som hör midsommarn till. Helan går…….
Som ni vet så ska jag jobba 15-22. Cyklar till och från jobbet antagligen. Just nu så regnar det inte och jag hoppas att de inte gör det på hela dagen och inte heller på kvällen. Så att de som ska titta på Tobbe trollkarl i parken idag inte blir svikna av vädret. Tobbe kanske kan trolla fram en sol?

Det kommer nog bli roligt att jobba idag ändå. De som jobbar nu på förmiddagen skulle klä midsommarstången, så hoppas de har lyckats med det. Vi på eftermiddagen ska bara tjoa och ha de bra.. haha. Ne, lär finnas en hel del saker att göra. Men lite festligheter lär det bli. Kanske det bjuds på jordgubbar, tårta? Vi fick ju tårta igår. En som fyllde år. Asgod tårta! Köpt, dessutom!

Vad jag ska göra nu innan det bär av till jobbet är en annan fråga. Har fyllt min hylla lite nu. Har lite kvar att ladda med. Har inte ätit någon bra frukost. Lite yoggi å rispuffar. Men det blev inte så mkt så jag lär äta nått mer innan jag drar till jobbet, så man har energi å cykla. har tagit en ipren idag med, så nu gör det inte ont när jag sväljer, men det lär ju märkas när iprenen släpper. Då är det dags å knapra i sig en till 😉

Så ser det ut för mig. Kan inte direkt ringa in mig sjuk en sådan här dag! Dessutom vill jag jobba. Så det så. Men jag ska inte jobba ihjäl mig! Lovar!!!

Ha en fin dag! 😀

Tack för att du har något att säga!

