Lite bilder osv.

Ni som inte läst mitt förra inlägg, gör det. Skrev ett i förmiddags om mina dagar i Kalmar. Lovade ju lite bilder ifrån bravaderna då. Och här kommer några av dom:

100_5419
Brossan! Stor kille nu 😉
DSC06397
Josse och jag! Vi drack lite till Sverigematchen!
Himla nice å träffa den där lilla päärlan ❤
DSC06423
Emma! Vi tog oss en var sin glass!
100_5431
Jag och Emma tog oss också lite alkohol!

Det var lite bilder som jag bjöd på. Har mer på bilddagboken, men till den krävs det lösen. Ni får väl fråga om det om ni vill titta in fler bilder! 🙂

Idag har man jobbat och stått i. Blev buss till jobbet. Cyklade till stan och tog bussen. Men nu har jag gaderat mig så nu ska jag klara av att cykla i regn också! Så imorron blir det cykla. Ska tydligen regna en hel den nu framöver. Men man längtar ju efter solen. Jag fick ju ta del av den i torsdags när jag var i Kalmar. Här har det tydligen bara varit tråkigt väder. Inte alls kul. Men man får stå ut.

Jobba i morron till klockan 13. Sen så ska jag hem och så iväg igen. Till Ikea antagligen och fixa lite möbler. Sen hem igen och softa. Ledig på måndag så jag hoppas att de kan komma med möblerna då. Jobbar till 13 på tisdag. Så de kan ju komma då också, efter två. Ska fråga om man kan bestämma dag som de ska komma på. Det är 1-2 leveransdagar annars. Så får höra om det imorron…. Ska bli  niice med nya grejer! 😀 Få upp alla böcker och de kommer bli så fint! 😀

Klockan är redan tjugo i nio. Inte klokt vad klockan går. Och snart jobbar man till 22 när vi går mot högsäsong! Men ska bli kul 🙂

Tack för att du har något att säga!

