Färdig cyklat idag!

Cyklat två mil idag då. Det var roligt. Inte fullt så jobbigt som jag trodde. Vissa bitar cyklade jag på som en idiot, snacka om att man fick fart! Får se om jag cyklar imorron på morgonen. Beror på vädret. Idag har det varit blåsigt och kallt. 7 grader. Men det har iaf inte regnat så det är bra. Ska vara uppehåll hela helgen, så det kan man väl hoppas.

Jag beställde gardiner och en kökslampa på Ellos för några dagar sedan och idag när jag var på väg till jobbet så fick jag ett sms om att paketet finns på posten. Så får se om de har öppet imorron, isf ska jag hämta det när jag kommer hem. Så får jag äntligen sätta upp ett par snygga och bra gardiner. Jag har ju inte världens snyggaste nu. Jag har inte ens satt upp dom, så snygga är dom 😉 Sen är dom nog lite för dåliga för mitt gigantiska fönster.

Men har beställt ett par rosa med vita dödskallar på! Mohaha. Så nu ska det allt bli snyggt här. Tror det ska vara ganska bra längd. Kollade det innan jag köpte dom och mätte fönstret och så. Kommer nog bli kanon. Spännande å se. Sen kökslampan köpte jag en svart. Hade velat ha en grön för jag har ljusgröna tapeter i köket men kan ju vara snyggt med en brytning också.

Så börjar väl komma i ordning här hemma. Hoppas på en del pengar av skatten så jag kan åka till Ikea och shoppa loss 😉 De har ju nån mega rea på IKEA nu fram till den 18/6. Så vi får väl se när jag åker dit och shoppar. Ska ju vara hos Kristoffer den sista shoppingveckan.. Eller iaf i några dagar. Så får se vad jag hinner med och när pengarna kommer.  Jag vill iaf ha en hylla å få upp alla mina böcker som bara ligger i lådor nu. Måste ha en bra och stabil en. Men jag har redan kollat in en så det kommer bli kanon! 😀

Igår fick jag en kallelse till blodcentralen. Den 18 är det dags å lämna blod igen!  Undra vad jag ska välja för gåva denna gången. Sist tog jag en tshirt.. Kanske en handduk? En mugg? Ja, det finns ju en del å välja på där.

Just nu är det Talang 2009. Jag tycker att Star Dogs är så härliga. Tänk så mkt man kan lära en hund. Alla de där trixen. Snacka om att lägga ner tid! Helt otroligt. Och så han Martin, som pratar som ett barn. Fatta inte hur man gör. Det låter verkligen som ett barn. Visst, man kan göra till rösten. Men det låter inte så äkta som han. Jag har röstat på dom två. Det tycker jag dom är värda. Så får vi se vilka som kommer till final. Den är nästa vecka. Efter Talang ere ju Berg Flyttar in. Det brukar jag också titta på. Men innan dess ska jag väl duscha 😉

Nån som kan komma å bjuda på lite fika? Nyttig fika? 😀

Tack för att du har något att säga!

