Är med cykel nu.

Nu är jag med cykel. Köpte den i förmiddags. Nu är den min. Köpte två cykelkorgar med. En för styret och en för pakethållaren. Så nu är man på hugget. Ett låt och en pump också. Så nu är det cykling som gäller till jobbet! Ska bli härligt. Cyklade ju ifrån Biltema och hem till mig, det tog sin tid. Men härligt vare, även om det duggregnade 🙂

Imorron är det inget jobb. Ledig. Då ska jag tvätta på morgonen och så ska jag CYKLA å handla. Städa här hemma och ha det fräscht… Så imorron är det en stor att göra dag. Ska göra en lista så att inget glöms bort. Jag har fått lite solkli eller vad man ska kalla det på armarna. Är ju ute en del om dagarna så jag sitter å kliar. Jag måste ha solfaktor på mig, annars blir jag helt knottrig på armarna. Sen ha jag fått en del myggbett idag med. Krattat och varit ute. Dom flockas ju! Dom jävlarna… Så det blir å myggstifta sig om dagarna i sommar om man inte vill bli uppäten.

Det är Paris program på tv nu. Där hon söker en bästis. För det är ju de rätta sättet att göra det på. Söka efter folk å göra ett program om det. Läste i skvallerpressen att hon ska spela in sitt liv på band och ha det å visa sina barnbarn. Men kanske även, också, att göra det till en show. Men det är ju så jävla onödigt. Hon är ju redan känd och har alla som flockas och vill ta kort och pressen som vill göra bra repotage och skaller. De privata är ju inte direkt så privat men ändå tillräckligt för att man ska vilja ha det för sig själv. Men alla har ju inte nån gräns.

Blää, jag vet inte vad jag ska skriva. Är ganska trött. Även om jag hade sovmorron idag. Brukar vakna tidigt men vaknade klockan nio. Det är ju tidigt för en del men inte för mig. Så det är ju säkert därför jag är så trött nu 😉 Sov för länge haha!

Ska göra en lista på vad som ska handlas imorron och lite så nu hade jag tänkt. Å slöglo på Paris program. Vi skrivs imorron efter den jäktiga dagen! 😀

4 thoughts on “Är med cykel nu.

  1. Grattis till cykeln… Härligt att kunna cykla och handla, cykla till jobbet… cykla omkring… i ljumma sommarnätter… Kram och sov riktigt gott och länge… Du har ju sovmorgon.

Tack för att du har något att säga!

