Snabbt inlägg.

Ojoj vad man har jobbat idag. Tog några timmar innan vi kom igång för det fattades grejer men sen så, var det full rulle å lite rast och så. Blev inte klara så jobbar imorron med. Få se hur det blir sedan på onsdag. Kanske den enda lediga dagen. Men jag tackar ju inte nej till jobb den dagen heller 😉

Jobbade till sex ungefär, sex på kvällen, så känns nästan som om att man precis kommit hem även om klockan är tio i nio. Snart dags för att sova. Sover nog gott inatt iaf. Ska läsa lite innan läggdags också hade jag tänkt. Som vanligt ungefär! Nu är säsongen igång igen och det ska bli kul när campingen fylls med folk. Här ska de jobbas och donas och fixas. Fullt ös!

Har väl inget mer å säga om dagen. Man ska ju passa sig för vad man skriver 😉 Tänkte ta mig ett bad idag men vet inte om jag orkar det. Får bli imorron istället känner jag. Tiden flyger i väg och jag är trött och vill inte somna i badkaret, det är farligt. Känns som om att jag inte vet vad jag ska skriva så det blir inte så roligt inlägg känner jag.

Saknar Kristoffer även om vi sågs igår liksom. Och om man ser på hur många dagar det är innan vi ses igen så känns det trist. Men sådant är livet när man jobbar, jobbar, jobbar! Vi är ju kära ändå! Han och jag liksom, alltid.

Hoppas att ni har haft en bra måndag iaf. Här har det varit lite trist väder. Måndagar är ju oftast lite sega. Min måndag har inte varit så seg, mest rolig. Jag ska ge allt jag har och lite till denna säsongen! Fullt ös!

2 thoughts on “Snabbt inlägg.

  1. ”Vi är ju kära ändå! Han och jag liksom, alltid.”

    Tänk vad härligt för er båda… att ha den här kärleken när livet annars mest består av jobb jobb jobb… just nu… Kramar!

    • Ja, det är mycket jobb nu! Tur att det finns telefon och grejer så man kan hålla kontakten även om man inte kan ses så mycket för det är bara jobb! Sen så lever vi gött när lönen kommer! Unnar oss. Det är väl så det ska vara! Tur att man har kärleken…

Tack för att du har något att säga!

