ESC 2009/ Rihannas nakenbilder?

Ja. Sverige gick vidare… Till final. Men än är det inte över och jag tror knappast att hon vinner. Trodde inte ens hon skulle vinna melodifestivalen, men det gjorde hon. Jag fattar inte vad hon sjunger om, men det är väl inte så konstigt, jag är bara två språkig. Eller egentligen tre. Svenska, engelska och teckenspråk 😉 Och hon kör väl något på franska också? Det låter som det. Titeln på låten verkar så också. Ingen aning. Jag bryr mig inte.

Det var väl tur att hon gick vidare, annars hade det ju inte varit kul för de som orkar kolla på skiten, att ens kolla… Den stora finalen är väl på lördag?
Det är då det gäller. Jag kollade bara lite igår för det inte var så mycket annat på tv vid nio. Kollade på de sju första bidragen. Eller rättare sagt, sex och ett halvtbidrag och av det jag såg så gillade jag armeniens bidrag. Inga låtar är ju jättebra. Men för att välja någon väljer jag armenien.

Nog skrivet om Eurovision Song contest ( vet inte ens om jag kan stava till det). Det har ju även varit snackisar om Rihannas nakenbilder ( I don’t think it’s Rihanna on the pic’s ) som har kommit ut och hennes lilla kärlek, Chris Brown, anses vara skyldig. Han har dock gått ut till pressen om att han är oskyldig. Jag vet inte. Jag tror inte ens det är nakenbilder på henne. Man får aldrig riktigt se om det är så. Tycker iaf att det är töntigt och man ska inte tro på allt man läser! Dessutom har ju han ertappats med ett par trosor på skallen men det kan man heller inte tyda. Så löjligt egentligen.

Här kommer iaf röven som alla snackar om:

Som tur är så har de gjort de lite mer barnvänligt. Dessutom är låten ganska bra! Sommarplåga kanske? 😉 För kort för det antar jag. Man kan ju diskutera om det verkligen är hon. Jag tror knappast det. Och den tjejen korten isf egentligen är på, har inget att skämmas över. Tjejen är ju het. För de måste ni ju hålla med om? Man får stå ut med en hel del som offentlig person verkar det som… Detta är ju nästan mer snack om än vad det var om Britney’s frilla när hon rakade av sig allt…

Idag är det tvätta som gäller ( för att gå ifrån skvaller till verklighet ). Men inte förens i eftermiddag. Vilodag, alltså inget spring på spåret. Jag är jävligt sugen på att ut och gå, så vi får se vad dagen slutar. Antar att jag kommer blogga senare ikväll. Kanske. Inte säkert, men kanske. Så kolla in då!

Ha en trevlig onsdaag! Lill-Lördag å allt!

5 thoughts on “ESC 2009/ Rihannas nakenbilder?

  1. Hmm. … Skatan vet inte vem Rihanna är och ”nakenbilderna” hade tagits bort… så jag vet fortfarande inte… får väl gå in på youtube och leta….Jag vet inte vem Chris Brown är heller… tror jag. Skall undersöka saken.

    Operamusik har inte varit min musik… men se´n jag lyssnat på och sett Malena … har den så smått börjat kännas som… något som man kanske skulle ”lära sig” lyssna på och då gilla så småningom. Malena har ju en väldig karisma…

    Kramar!

  2. Jag tycker aldrig man hör vad någon säger när det är opera… Så språket spelar kanske int så stor roll för den som lyssnar 🙂

  3. Ja hon är het Rihanna.. Kul att va röven alla snackar om! 😉

    Sjysst att du kan teckensråk också! Är själv intresserad av att läsa det och har hittat en huur härlig skola som helst, kika! http://www.stromback.fhsk.se/, de har en sån chattfunktion med kamera, så man kan se och snacka lite med studenterna.. 🙂

    Kram Linn

    • Måste vara verkligen hett! Om jag hade en het röv hade jag inte skämt haha!
      Jasså? Jag vill läsa mer teckenspråk för att få ett bättre flöde och ”ordförråd”. Det är jättekul å lära sig och kunna faktiskt! Så det tycker jag allt att du med kan satsa på!

Tack för att du har något att säga!

