Är jag i klimakteriet? ;)

Det känns lite som om att jag skulle ha kommit in i klimakteriet. Men jag kan knappast tro att jag har det, jag har ju inte ens fyllt 21 än. Och om detta är klimakteriet så tar jag en lättsamhetssuck. Jag längtar verkligen inte dit och det är det värsta jag befarar! Man har läst så mycket om hur det är för olika personer som är i övergångsåldern som det så fint heter. Några gör det redan vid trettio, bevare mig väl. Trettio? Vi får se när jag börjar få gå in ire. Hoppas på aldrig.

Anledningen till att jag tror att jag är i klimakteriet är för att jag får det så varmt om natten och man bara vill sova ute för att man inte står ut. Men det är inte bara det, en annan sak till, men den behåller jag för mig själv 😉  Fast jag tror knappast det är klimakteriet, jag är bara jävligt het, det måste ju vara det!

Idag ska jag ta mig en liten promenad i den friska luften. Luften känns så fri när det har regnat. Medan jag går vill jag helst inte att det regnar, men det får gärna börja regna lite innan jag kommit hem, för då gör det inget att gå i regnet. För övrigt så älskar jag regnet! 😀 Men inte om det ska regna i flera veckor, då saknar jag solen för mycket. Men det är ju bra för jord och gräs att det regnar och inte bara får sol och torkar ut.

Hur vore det med en glass nu? Jo det skulle vara gott.

Har som sagt inga planer för dagen så kom gärna med förslag. Det var längesedan jag pusslade på mitt pussel så det kanske man skulle hitta koncentration till att  göra. Måste hitta nån bra film att se på också, så att man har lite å göra. Är det någon som har nått filmförslag? Nån film som har berört er? Nån film som ni skrattade tills ni grät kanske? Eller grät tills ni svimmade? nått?

Kanske bara ska sova idag, det är ju också en bra idé….

Tack för att du har något att säga!

