Lite pix ifrån helgen.

Skrev ett inlägg men sen så fuckade allt så jag är tvungen att skriva om. Inte så där jättekul men jag kör om på nu kula.
Jag är nu hemma i min egna lägenhet och längtar efter Kristoffer som just nu sitter och jobbar för fullt. Han slutar kl kvart i elva eller så var det elva, sent iaf. Han är så duktig. Nu kommer det ta typ två veckor innan vi ses. Vi ses ju om helgerna och nästa helg ska jag vara i F-vik. Men härligare blire när man ses.

Igår var vi ju på en liten outdoorgrej. Vi gick till vårt smultronställe, som jag säkert nämnde igår. Dessutom var jag ju i sthlm i fredags och jag har lovat en del bilder därifrån. Så här ska jag bjuda på några….
100_53091
Demonstrationståg, första maj.
100_53224
Jesus intar Stockholm höll till på plattan…
100_5313
Min söta broder på Pizza hut!
100_5323
Vi tog en glass och en öl och lirade lite kort 🙂

Sen så har vi min å Kristoffers lilla utflykt.
100_5331
Väl vid vårt smultronställe.
100_5341
Min snygging.
100_5348
Sen på kvällen så grillade vi och det var utsökt.

Idag så käkade jag plättar. Har inte gjort så mkt mer idag. Kollat på tv. Just nu är det Wipeout. Kanske ska kolla på en film ikväll. Finns inte så mycket annat att göra precis nu. Mer än att tänka på Kristoffer 😉 Imorron är det tvätta som gäller, tills dess, ha en bra kväll!

Ps: Det vanskas dåligt väder i veckan……

One thought on “Lite pix ifrån helgen.

Tack för att du har något att säga!

