Valborg och allt, fortfarande cykellös.

Ingen majeld för mig. Idag har det inte varit en sådan bra dag som jag skulle vilja tro. Jag vill så gärna hitta en cykel. Men det verkar inte vara det lättaste direkt. Den jag ringde på imorse, två timmar efter att den lagts ut, verkar redan vara såld för annonsen blev borttagen tidigare idag. Eller så ångrade sig ägaren bara. Synd, det verkade vara en galant cykel.

Min farmor har erbjudit sig sin och den är ju verkligen bra. Rullar som en bil nästan 😉 Men problemet är att den cykeln befinner sig i Kalmar och det är ju inte min hemort längre. Jag bor 64 mil norrut. Hur kan man frakta en cykel? Det enda sättet jag kan tänka mig är att köra bil med cykeln där bak hit. Men då får jag vänta till mitten av sommaren lr så, då pappa å de kanske kommer hit. Vi får se. Jag har ju en egen cykel nere i Kalmar men den är ju inte alls lika bra som farmors så då tar jag hellre den liksom.

Jag tänkte dricka lite vin idag. Hade en vin i kylen. Men fy farao. För att man ska få ner den vinen så måste man ju ha druckit lite innan. För som matvin var det ingen höjdare. Idag käkade jag fetaostkyckling med ris. ASGOTT! Gjorde lite mycket så det blev en matlåda också. Har en heldel matlådor nu. Så man är garderad när man ska jobba haha. Har säkert matlådor för två veckor hihi.

Imorron ere sthlm! Shit alltså. Nu är dagen D här. Få se hur det går med att möta alex där när båda våra mobiler är heelt jävla cp. Särskilt min och särskilt idag. Stänger av och på sig själv, tjatar om sim-kort, jag fattar ingenting. Men har väl tappat den för mkt, mitt eget fel. Så nu lär man tänka på en ny. Eller stå ut med denna tills man helt enkelt kan ta sig råd. Just nu är det cykel som gäller. Mobil får komma sen. Har hittat en som blir min om det blir så att jag köper en ny. Men om det återkommer jag när det blir aktuellt.

Jag längtar efter Kristoffer! Men imorron kväll är jag hos honom igen. Jag längtar. Min kärleksmuffin 😉 Man mår så mkt bättre i armarna på honom! Bästa killen ever! Jag ska komma på värsta grejen till honom, när vi varit tillsammans i två år. Men än är det väl typ 5 månader dit…  Två år, känns inte som så länge, men det är en liten tid. Två underbara år, absolut.

Vet inte vad som händer ikväll, ska hitta nån film å titta på hade jag tänkt. Men först så blire Stockholm – Arlanda på tvn.

Ha en bra Valborg allihop!! 😀

One thought on “Valborg och allt, fortfarande cykellös.

  1. Hoppas att du fick en bra Valborg… trots att du är cykellös…och snart får du ju träffa Kristoffer igen … Han verkar verkligen vara en fin kille… en kille för dig. Kramar!

Tack för att du har något att säga!

