The Voice – of hiphop and RnB

  Jag har börjat kolla på The voice nu på morgonen. Det går ju på femman mellan halv 7 och nio så snart är dagens program slut. För de som inte vet så är det radio som sänds på tv. Rix morgonzoo försökte sig på det också men vad jag vet gick inte det lika bra. Jag är glad över att the voice klarar det oc jag skrattar varje morgon åt dom och måste verkligen titta varje morgon. De dagar man inte kan se hela känns som en förlust.

Men då är det tur att de dagen efter brukar visa Från igår-klipp. Så att man  inte missar allt för mycket. Kjell ( producenten ), är istället för Jacob nu för han blev pappa för 12 timmar sedan, han är verkligen hur rolig som helst. Han är med i Hjälp jag är med i en japansk tv-show! också. Men där får inte han komma till sin rätt, inte riktigt som han är här, på the voice. Jag diggar honom. Han måste vara rolig att umgås med. Lite vild! Graaw haha. Fast inte så snygg. Men hans personlighet väger upp det.

Man måste ju inte vara snygg haha. Eller jo, jag måste tycka att min kille är söt lr snygg. Det är ju min boy så där är det lugnt. Men som kompis så räcker det ju med personlighet. Fast om Kristoffer inte hade den personlighet han hade utan bara utseendet jag gillar så hade det inte varit särskilt mycket att hänga i julgranen heller. Så det måste ju väga upp. Insidan är det som räknas, det vet väl alla.

Jobba idag 12 – 16. Känns konstigt att bara jobba fyra timmar, dom kommer säkert gå fort och inte vara alls så jobbiga. Jag har ju haft sovmorgon lr så. Skulle gått upp nu vid nio men vaknade typ halv åtta för att det kom en liten ”reklamgrej” ifrån gavlegårdarna. Tänkte att posten kom himla tidigt men då vare bara dom som var i farten men eftersom att jag var pigg när jag vaknade så gjorde det inget att dom kom ”tidigt”.

Annars idag vet jag inte vad som händer men imorron hoppas jag att jag kan köpa en cykel hos polisen, annars på torsdag. De är ju de enda dagarna de är öppna. Så vi får se hur det blir med det. Hoppas de har någon snygg sak som utstrålar en personlighet och vill bli min! 😉 Jag vill inte ha något renoveringsprojekt men det ska nog inte vara någon fara. Måste inhandla en cykelpump, hållagningsgrejer och cykelkorg. Så är man garderad!

Min dator som jag omformaterade för ett tag sedan var ju nästan som ny då men har börjat krångla igen. Eller jag vet inte, den börjar bara bli allmänt seg. Absolut inte lika störd som förut en det börjar iaf gå mig på nerverna. Som när man skriver så tar det tid för texten att komma fram och om det är bokstäver som fattas eller stavfel så är det inte för att jag lider av någon sjukdom, utan min dator som är seg och jag har tryckt fel och det tar 1000 år att sudda ut å skriva dit den rätta bokstaven så det får bli så. Hoppas iaf att jag har lyckats lite med detta inlägg.

Nu ska jag ta bort disken som har stått på tork sedan igår, ställa de på sina rätta ställen. Måste komma upp i varv innan det är dags för jobb. Behöver ingen lunch med mig idag, för jag har ingen rast. Så den får ätas hemma innan jag försvinner till Andersberg….

Cyklingen ska göra mig snygg!

Tack för att du har något att säga!

