Förlorade bowlingen :(

Igår var det full rulle hela dagen så att blogga stod inte högst på listan men bli inte ledsna för det. Dessutom så tror jag att ni hade annat för er nu när solen är så trevlig och står högt på himlen om dagarna. Igår så steg vi upp å åkte till stan för å hämta ut en skiva till Kristoffers dator sen så gick vi ill dollarstore och handlade. Kristoffer köpte mig en ny stekpanna, plättpanna, tallrikar och lite så. Jag hade datorn med mig till Kristoffer så jag tog inte med mig all jag fick. Men det blir nästa helg.

Efter att vi har vart och handlat så gick vi hem och softade lite, pratade med pappa i telefon och så. Sen så gick vi å spelade bowling. Då hade klockan hunnit bli tjugo över sju. Kristoffer vann. Men det var nära några gånger att jag tog igen men han hade mer tur än vad jag hade. Eller så var det skicklighet. För kastar man klotet i rännan så ska man ju inte tro att den hoppar ur därifrån och på alla käglor. Det slutade med 316 till Kristoffer och 243 till mig.. Fick bara en strike. Men jag är glad bara jag får en. Jag trodde ju verkligen att jag skulle vinna. Spöade honom sist vi lirade men inte nu. Han var ju en värdig vinnare, jag spelade dåligt.

Efter bowlingstimmen så gick vi hem å grillade, blev lite sent men va fan 😉 gott blev det, som vanligt. Vi har haft en helt underbar helg och jag vill tacka Kristoffer för hans givmildhet och omtanke! Han är bäst…  Resten av lördagen ( de som var kvar ) mös vi bara och så. Sen idag ( söndag ) så har jag åkt hem till mitt. Måste laga nått å äta, fast just nu spelar jag Bingolotto. Vann ju en ny lott för några helger sedan så det sitter jag och lirar nu.

Ettans bingo har varit och det var nära att jag vann 2 sverigelotter men ikke. Det fick fort å nästan få en hel rad på den därför trodde jag att denna vinsten är min. Men feeel! Hoppas jag vinner något iaf men det är väl inte troligt. Det är 650 000 st tryckta lotter varav 102 000 st som är vinst på. Och då är inte alla sålda. Så det kan ligga några med vinst på i alla de butiker som säljer. Trolla hit dom till mig. Jag vill vinna pengar och resor. Skulle vara susen.

På tal om pengar är det dags för löning imorron. Så nu ska det handlas mat. Sen beställa biljetter till sthlmsresan på fredag. Längtar diit! Ska bli så kul. En dag i sthlm med brossan. Nån nära sthlm som vill vara guide? haha

Dags för bingo igen… Önska mig lycka till….

2 thoughts on “Förlorade bowlingen :(

  1. Lycka till! 🙂

    Håller med dig… Det är svårare på nå´t sätt att sätta sig ”till bloggen” när solen skiner, fåglarna kvittrar och man bara vill vara ute…

    … och grilla… Kram!

Tack för att du har något att säga!

