En ny frilla!

Idag har jag klippt mig…… Och jag vet att det är dumt å säga att jag har det när jag inte har bild på en nya frillan än. Men den får väl komma vid ett senare tillfälle. Som ni kanske vet så är jag frisörsrädd. Jag sa det till Frisören och hon sa att hon skulle göra sitt bästa för att jag inte skulle vara rädd för henne och hon var verkligen bra och vi pratade om allt mellan himmel och jord och lite längre bort satt Kristoffer och tittade på 🙂

Jag fick håret schamponerat och hårbottnen masserad och sen klipp i topparna ( 1,5 cm typ ). Tog bort allt de slitna. Sen klippte jag upp det lite och tunnade ut det. Klippte det som en båge om ni förstår.. I ryggen. Jag tycker det känns kortare, det är det ju med. Men de som ser mig skulle ju säga att det fortfarande är långt.. Jag blev iaf kanon nöjd och var himla glad när jag gick ut därifrån. Ännu gladare kan man ju bli när man inte ens har betalt något för det.

Jag fick den inte klippningen gratis för att frisören tyckte att jag var så trevlig, nej, nej. Jag fick klippningen av en som älskar mig. KRISTOFFER! Han är så snäll och bäst! Nu känner jag mig fin i håret igen. Hon passade på å platta det också. Köpte även en grej man ska ha i håret innan man plattar det. Som gör att de inte slits lika mycket. Så nu ska det bli fint 🙂

Kristoffer har handlat lite till sig. Två skjortor, tshirt, strumpor, kalsonger, mat och två slipsar. Och jag har BILDBEVIS på min första slipsknut! Jag fick allt till det. Med lite hjälp av den HÄR sidan… Lättare att göra den på än som bilderna visar där. Här får ni se så fint det blev:
dsc06286

Min älskling är så fin i sin nya ena skjorta och slips. Denna lila som är här ovanför är ju så fiin! Jag älskar lila liksom! Här är en bild på hans andra slips… Sicken heting va?
dsc06287
Jag slår vad om att han är snyggast på jobbet nu! Hihi.

Efter att vi gjort stan osäkert så gick vi å handlade mat på ica sen åkte vi hem igen. Plockade i ordning lite och sånt. Sen har vi bara tagit det lugnt. Imorron ska vi handla lite till och bowla. Så ni kan ju hålla tummarna för att jag ska vinna… Ikväll händer det inte så mycket mer än att vi nog ska kolla på en liten rysare… The Uninvited. Lite läskig i trailen. Vi får väl se hur rädd man blir och hur nära Kristoffer man måste ligga 😉

Han har dessutom bloggat idag så det kan ni ju läsa nu när han äntligen haft tillgång till dator 🙂

Nu ska vi titta vidare på Berg flyttar in! Så får vi skrivas mer imorron. När jag vunnit bowlingen MOHAHAHA…

PUSS Å HEJ TREVLIG HELG…

3 thoughts on “En ny frilla!

Tack för att du har något att säga!

