Lindsay, vaa gör du?

Mina läsare har verkligen sjunkit den senaste veckan. Vad har hänt? Skriver jag om trista saker nu för tiden? Jag kanske inte är lika självutlämnande som jag en gång varit. Jag har ingen aning. Men å andra sidan så skriver jag ju för min egen skull. Lite trist å se att de sjunkit när de stått på samma så himla länge. Men men. Tänkte att jag kanske kunde skriva snaskiga saker nu. Inte om mig men om andra haha.

De senaste dagarna har det ju varit skriverier om Lohan som har rasat i vikt och är nu benigare än vanligt. Jag tycker det är så trist att en människa kan gå ner så mycket i vikt och verkligen se ut som ett skelett mer eller mindre. Och att man inte tänker på sin hälsa. Jag är hellre överviktig än underviktig om jag ska vara helt ärlig. Hur är det för er?

Aftonbladet skrev om fenomenet kring Lindsay Lohans viktras HÄR.  Det spekuleras i om det är uppbrottet med flickvännen som gjort att Lohan har ändrat livsstil IGEN och är nu smalare än någonsin. Jag tyckte hon var så fin innan hon gjorde så här emot sig själv. Men Lohan är ju inte den enda kändisen som är som ett vandrande skelett. Jag fattar bara inte. Vad tänker man när man ser sig själv i spegeln? Vågar man ens kolla sig i spegeln? Jag menar, media är ju inte sena med att skriva om det så det kan ju inte direkt vara en överraskning att man ser ut som ett skelett…. Hmm…

lindsay800ny_910067l
Före och efter……. Vad tycker ni?

För att gå till något helt annat… Jag sitter hos Kristoffer nu.. En dag före vad jag brukar. Imorron ska vi handla för då kommer hans lön in… Jag får vänta tills på måndag då min lön kommer in.. Ska handla en cykel nästa vecka hade jag tänkt. Hos polisen. Var där idag en sväng men då var jag där innan de öppnade så jag ringde å frågade lite så jag ska dit å titta ut nån cykel nästa vecka. Snart så börjar man ju jobba på ett annat jobb å då ska jag cykla dit å vara flitig… Ska bli niice..

Har varit fint väder nu i några dagar och det ska bli varma dagar även i helgen så det är fett nice. Får hoppas de blir bra väder nästa helg också. Särskillt den första maj då jag ska till Sthlm över dagen ( som jag nämnt ) och träffa min bror. Ska bli nice. Frågade Kristoffer om han ville hänga med, det ville han men sen när vi kollade upp förbindelser ifrån Bollnäs till Gävle på morgonkvisten så hangav upp den idén. Vi funderar på en weekend nån gång också. Så vi får se, det går fler tåg. Ska iaf bli kul å träffa min broder…

Nu är det snart dags för mat. Lite sent, men så får det vara ibland. Nu är det stockholm arlanda på tv. Som vi ska se… Så vi skriivs imorron sötnosar ( ni som är mina trogna läsare )

PUSS HEJ!

2 thoughts on “Lindsay, vaa gör du?

  1. Du skriver om intressanta och roliga saker… som är jättekul att läsa för en gam-käääring som Skatan…och förresten… du skulle se min statistikkurva på mina besökare… värre höjd- och dalgångar än alperna här nere… Först så går det upp … så går det ner… så går det upp… Se´n så går det ner…så…. ja ….

    Jag är definitivt hellre smal än tjock (eftersom jag äär tjock) men… inte sååå smal som Lohan, stackars flicka… Deet är ju långt ifrån sunt.

    Kram på dig!

  2. Jag tycker hon var klart vackrare före! Visst är det inte nyttigt med maffig övervikt men hon var ju fullständigt normal och snygg!

    Jag tror att det dalar lite på bloggarna nu på vårkanten. Många hittar på annat och är ute och så…

    Ha en bra helg!

Tack för att du har något att säga!

