Magbekymmer.

Jag har äntligen fått till det med en tvättid. Så just nu ligger en del av mina kläder och rullar runt i två tvättmaskiner i de andra huset. SKÖNT! Jag byter ju underkläder ofta, typ varje dag, så dom går åt och när man inte tvättat på ett tag så blir det lite vemodigt. Bruka lägga dom i blöt osv ( man kan förstå varför ), men det är inte just de som är problemet. Problemet är när man märker att man sätter på dig de sista paret man äger. Då är det illa ute. Men det är tur att jag har KRIStrosor. Som jag bara använder vid sådana där tillfällen.

Jag var nära ett nu, men som tur e så fick jag min tvättid. Så nu blir allt fint igen. Jag satte allt på hårt smutsat även om det säkert inte är det. Man behöver inte byta t-shirt 25 ggr om dagen heller och tycka att den är skitig sen när den faktiskt inte är det. Luktar liksom inte ens illa. Jag måste på något vis bryta de där vanorna. Tror denna vana kan ha med mycket annat å göra. Då tänker jag på yngre dagar. De sämre dagarna. Men mer om det behöver jag inte gå in på. För det är inget ni behöver ha reda på nu.

Skriver jag om allt ”hemligt” nu så är det ju ingen idé för någon att köpa min bok som ska komma ut om några år eller så haha. Jag jobbar ju på den och än är den inte klar för jag är inte färdig. Jag har inte kommit dit i livet som jag vill vara innan boken släpps. Sen får vi se om jag kan sälja in min idé i något bokförlag. När det tillfället kommer så är ni dom första som får reda på det självklart. Kanske till och med kan lotta ut några ex då! 😉

Den där känslan i magen som jag beskrev igår. Jag vet inte, det kan inte vara för hur jag äter, för jag äter. Jag tror det är något med stress som jag känner av. Men jag skulle inte vilja kalla det så, att jag är stressad. Men jag tror jag är det, undermedvetet liksom. För det här med att gå upp innan sju för att vänta på samtal mellan 7 -10 det tär på en mer än vad man tror. Jag har märkt det när jag tex. får ett sms under den tiden. När telefonen rör på sig och sånt ( har den på ljudlös) då är det som om att mitt hjärta  pumpar hårdare och fortare och det är väl där det kallas stress.. Man känner att man måste skynda sig.

För är det så att de ringer mellan 7-10 så ere så att man ska ut nånstans å jobba. Och då måste man dit så fort man bara kan. För oftast så är det halv åtta man börjar, som stället behöver en vikarie för, men det är typ alltid då de ringer. Jag bruka alltid ha fått i mig frukosten och så. Så det är på med sminket, kolla så att allt är med och iväg. Jag är inte direkt van vid de där arbetsförhållanderna så det kanske är det som har uppkallat de här maggrejset. Bra eller anus?

Det är alltid en lättnad när de kan ringa en dag innan å fråga om man vill jobba imorron, då förbereder man sig, man vet vilken buss man ska ta, när man ska gå upp. Har inget samtal att vänta under morgonen. Jag vet inte, vad tror ni? Kan det ha med saken att göra? För jag äter liksom som man ska. Så jag är ju inte tom i magen, för det är så det nästan känns. Tom och en brännande känsla i magen. Nån som har något förslag på vad det kan vara? Misstänker ni stress?

Snart ska jag ner till tvättstugan å hämta min blöta tvätt som ska ligga på upphängning. Sen ska jag nog lägga mig å läsa och sova lite. Sov konstigt inatt, det må jag säga. Vet inte vad det va!

Jag saknar Kristoffer!

KLOCKAN är: 10.56

Tack för att du har något att säga!

