Som ömma smekningar för själen.


Andrew Johnston i Britains got talent.


Pual Potts i Britains got talent.
Susan Boyle i Britans got talent (Ni får klicka för att se klippet på youtube).

Jag vet inte vad ni tycker men Britterna är jävligt bra och jag bara sugs med i deras sång. Det är som att andan dras in som i ett djupt andetag och sen när man ska andas ut så ryser man i hela kroppen. På alla tre. Sådana här talanger ger mig gåshud. Underbart. Det är roligt på den sista, Susan Boyle, att alla tittade snett på henne och hade fördomar och sen bara IN YOUR FACE! Likaså med Andrew, IN YOUR FACE på alla mobbarna som mobba honom för det han verkligen tycker om och är bra på att göra! Underbara röster. Helt WOW. Man kan ju hoppas att det finns fler där ute som vågar ta steget ut och visa vad de verkligen är bra på att göra. Ni kan inte annat än att hålla med mig om att dessa tre har talang! Man behöver inte gilla den sortens musik för att bli berörd.

Från en sak till en annan, jag och Kristoffer vann på bingolotto igår. Jag vann en ny lott och han 100 spänn, så det blir till att lira nästa söndag också haha. Bingolotto nördar! Hoppas man vinner något ännu bättre nästa gång. Även om vi inte vann någon megavinst så är vi ändå glada att vi iaf vann något. Det ska väl löna sig att sitta med 4 lotter? 😉 Det gjorde det verkligen. Jag fundera på att gå å duscha snart. Idag åker jag hem till mitt och hoppas att min lägenhet står kvar som när jag lämnade den. Imorron kanske man åker på jobb, garanterat.

Är säkert nån som har svalt en glasbit och inte kan jobba, då får jag hoppa in. Hoppas det blir på mitt favvoställe. Jag är redo! Ikväll är det Hitta hem på fyran kl halv åtta. Det får ni ju inte missa. Massa stackars djur som tas om hand, jag lär säkert släppa ett par tårar för det är verkligen sorgligt hur en del behandlar sina husdjur!
Hoppas att ni har haft en bra påsk och en bra långledighet, nu är den snart över. Njut av denna dag! Även om det kanske inte är så fint väder…

Det du ätit upp är borta. Det du skänker bort lämnar ljuv doft
/ Arabiskt ordspråk

Klockan är: 13.38

5 thoughts on “Som ömma smekningar för själen.

  1. Måste bara säga en sak till… De här artisterna har ”utseende” och kvinnan även ”åldern” emot sig… och så har de fått den här gåvan…
    Ääär inte livet fantastiskt… ”Skrattar bäst som skrattar sist” får man kanske säga till juryn som verkade en aaaning skeptiska innan det ”bröt loss”… 🙂

    • man ska verkligen inte döma människor efter hur de ser ut, alla har vi något unikt och det har dessa människor bevisat tycker jag. Sen kan andra rynka på näsan bäst de vill! 🙂

Tack för att du har något att säga!

