Lite tillpiffning idag.

Blev inget jobb idag. Det  var ingen som ringde när jag så snällt gått upp tidigt och väntade och väntade. Vid halv tio gick jag å lade mig igen och sov till halv tolv ungefär. Så skönt 😉 Idag har jag plockat och donat lite. Postat betyg till högskolegrejset jag har sökt till. Hälsopedagog! Hoppas på det nu. Sen har jag lagat mat och fixat två matlådor till kommande jobbdagar. Om det nu blir några 😉

Sitter och tittar på Äntligen hemma. Brukar inte titta på det men det finns ju inget annat intressant på tv just nu så det kollar jag på samtidigt som jag målar mina naglar. Kanske inte är det smartaste att sitta å skriva när man just har målat första lagret. Men jag är försiktig. Idag har jag brytt mig om mig och mitt utseende och vårdat det haha.

Tog mig ett varmt bad i något nytt slags skum som ska vara bra för huden och allt. Samtidigt så körde jag med en ansiktsmask och blev fin och len om ansiktet. Filat fötterna och målat tånaglarna. Nu är det fingernaglarnas tur. Senare ska jag göra en grundlig renovering av ögonbrynen sen vet jag inte vad jag mer kan tänkas göra. Det är de som behövs mest 😉 Så att jag blir fin.

Om jag inte ska jobba imorron tänker jag dammsuga. För imorron blir det en vecka sedan jag gjorde det och det är grusit i hallen. Är ju sådana tider nu. Och det är bra att dammsuga ofta. Tänker inte skura golvet då iaf. Men lite andra saker. Har rensat avloppet ordentligt idag. Jag har ju lidit av en viss stank nu i en vecka. Typ sen jag städade där sist. Men nu tog jag i med hårdhandskarna och just nu kan jag inte känna en skum doft. Får väl se imorron.

Glöm inte att kolla in till några bloggar som jag har här på höger sida!!!

Hon som gör fotorummet i Äntligen hemma idag snackar så fult. Hon går upp i falsett typ i slutet av varje mening. Snacka vanligt för tusan. Som de andra i programmet. Låter så tillgjort. Men hon kanske är tillgjord. Eller jaa, hon går upp i falsett i mitten av meningarna också. Kanske så hon snackar. Skulle inte vilja sitta å snacka djupa samtal med henne mitt i nätterna iaf.

100_3697
Bjuder på en äldre bild på mig. September 07. Kristoffers brillor.
Fan så snygg man är haha 😉

Kvinnors bröst är inte det viktigaste, men något av det mysigaste
/ Auguste Renoir

Klockan är: 20.38

One thought on “Lite tillpiffning idag.

Tack för att du har något att säga!

