En utav de bättre dagarna, det blev en tisdag.

Dagen idag har gått otroligt fort. Den har varit lagom mysig, lagom härlig. Det har blåst en del men det var inte så kalla vindar. Solen har stått högt på himlen och barnen har varit glada. Och ett barna leende gör en varm inombords. Fast det är ganska töttsamt med hög ljudnivå och barn som inte lyssnar. Men det är helt okej. Bättre än att inte ha något att göra alls. Jag är glad att jag har det här nu när det är sådana här bistra tider.

Imorron bär det av till barnens  paradis. Får hoppas att jag får besked om jobb i sommar direkt eller bara behöver vänta ett par dagar. Jag tror att dom har ganska klrt för sig vilka de vill ha och inte. Iaf när det inte är första säsongen man jobbar. Skulle vara kul iaf. Ha två jobb! 😀

Jag har en del grejer under dagarna som jag tänker att jag kan skriva om här men jag vet inte, jag tappar det. Just för att jag inte har möjlighet att skriva ner det just när jag tänker det. Får se om jag kommer på det senare i inlägget eller om det kommer senare. Det är redan sista mars och vi ska välkomna första april och alla dess skämt! Tur att man bor själv så att man slipper igenplastad toastol  så att man kissar utanför.

April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill.

Jag har en god lust att städa lite idag men klockan är ju snart åtta så det är ingen smart idé å sätta igång dammsugan kanske. Dessutom har jag ju eftermiddagen på mig imorron att städa. Känns bara som att jag har mer energi än vad jag brukar ha när jag har jobbat och man ser grus överallt och blir nästan rosenrasande när man går på gruset. Men imorron får jag ju iaf äntligen tid till att städa! Men så är det när man har fullt upp antar jag.

Hoppas att ni har varit inne hos min syrra som jag tipsade om igår. Hon har ju precis skaffat en blogg. Besök henne och lämna en kommentar. Då blir hon glad. Kristoffer har ju gjort det iaf! 😀

Till helgen så ska jag ta med mig min dator till Kristoffer så ska vi ( läs; Han) titta vad som kan göras med den. Får se om det blir en total återställning, vilket min pappa tyckte var onödigt. Bättre med en ny, men nu är jag inte lika rik som honom så det får vänta. Jag efterlyser fortfarande den där miljonären som kan ge mig en kosing med pengar 😀

Katrin i Halv åtta hos mig fick 12 poäng så hon vinner inte. Hon lär förlora med så låga poäng. De flesta har iaf 17 och uppåt. Det var väl inte så uppskattat. Men dom verkade ju iaf ha det trevligt. LÄNGTAR TILLS PÅ FREDAG! Bara för att byta ämne. Åka till Kristoffer och Villepille. Kristoffer har köpt lite nya spel till NIntendo Wii. Eller beställt, så jag hoppas de har kommit fram till helgen så ska vi festa loss på WII! 😀

”Final” eller vad man ska säga i Den rätta för Rosing nu.

Att inte blivit älskad är otur, att inte kunna älska – det är olycka
/ Albert Camus.

Klockan är: 20.04

One thought on “En utav de bättre dagarna, det blev en tisdag.

Tack för att du har något att säga!

