Fredag imorron dååå! Mot Kalmar.

Gurkan blev Sveriges Värsta Bilförare. Jag trodde det skulle bli han som alltid hade klubbor i käften men ikke sa nicke. Och med en närmare eftertanke så förstår jag faktiskt. Gurkan körde på precis allt. Sen att klubbmannen inte kan höger och vänster är en annan sak. Snart är det Monstret – Josef Fritzl. Vet inte om det finns så mkt annat å göra nu ikväll.

Jag har fixat med allt jag ska idag. Jobbat klart för hela veckan, beställt biljetter till och från Kalmar, för dit ska jag ju i helgen. Betalat lite räkningar, blir mer imorron (antar jag) och nu sitter jag här och softar. Får se hur det blir med jobb nästa vecka. Ska iaf bli härligt att få träffa familjen igen för det var ett tag sedan nu.

Imorron när jag kommer till Kalmar så ska jag direkt till Malin. Piffa till mig kanske och vara med på förfesten som redan hunnit börja när jag kommer. Hoppas alla redan är lite fulla så att det blir lite avspänt, människor är så tråkiga annars. Fast nu känner jag ju de flesta där så det blir nog bra. Martina ska också vara där så det lär  bli skojigt. Ska få en drink direkt när jag kommer, Rosa Pantern.

Malin skulle fixa det! Jag har inte tänkt dricka så mycket. Jag är inte så mycket för det där. Men lite vin och så blir det ju. Sen så ska vi tydligen ut och dansa, Martina ville det. Blir kanske Palace. Aslänge sedan man var där verkligen. Jag och Josse var stammisar där förut. Kände vakterna och allting. Nu blir det ju inte lika ofta eftersom att jag bor i Gävle haha.

Innan jag kommer till Kalmar så är det en hel dags bussresande som gäller. Går några timmar fortare med tåg men jag litar inte på SJ dom det isf skulle bli som tar mig ner så det skippar jag. Mysigare med buss. Man ser mer av naturen då. Har ju böcker jag kan läsa, sedan lär jag vilja sova. Upp halv sju imorron. Sedan är det 3 timmars väntetid i sthlm. Men dom går fort.

Man får bestämma en träff med någon man känner i sthlm och då blir dom där timmarna inte lika långa längre. Kan ju alltid prata bort tiden i telefon också. Igår pratade jag med pappa i två timmar i telefon. Jag hade trott att det bara skulle pratas i kanske max en kvart. Min pappa är inte direkt en telefonpratare. Men igår var det han som pratade mest. Vi pratade om allt och ingenting, och mer lär vi snacka på lördag då alla ska ses hos Malin.

Jag skulle hemskt gärna träffa Kristoffer i helgen också för jag saknar honom som in i norden men imorron så åker jag söder ut så han får vänta en vecka till! Stackarn, han som fyller år imorron! Ni får ta å gratta honom, då blir han nog glaad! Det där Fritzl programmet verkar inte vara så bra, men det trodde jag inte att det skulle vara heller.

 Vet inte vad jag mer ska skriva. Kanske hinner skriva lite imorron innan jag åker, men det får vi se. Om jag inte skriver imorron på morgonen så kommer vi att skrivas på lördag. För på fredag är det full rulle hela dagen!

Kommer inte på något roligt citat just nu och kan inte leta på internet eftersom att min dator inte gärna sammarbetar längre ( Suck ).
GodNatt sötnosar! Ha det bäst!!

Klockan är: 21.13

One thought on “Fredag imorron dååå! Mot Kalmar.

Tack för att du har något att säga!

