Love is in the air

Om det finns någon liten snäll människa där ute som är miljonär och känner att det inte skulle göra något om jag fick sisodär en 20.000 kr så får du gärna höra av dig för jag behöver en ny dator. Den kanske inte kostar 20.000 kr men det är ju alltid bra med en liten extra kosing!

Tack på förhand / Turez….

För min dator är lite lagom störd. Den har blivit lite bättre sen jag gjorde om lite grejer som min kära Kristoffer hjälpte mig med. Den tycker om att strejka osv. Tror väl att det är första maj varje dag men det är det inte lille vän. Har ju varit så ett tag och någon gång får det faktiskt bli bättre. Ska ta med den till Kristoffer nästa gång han och jag ses så får vi se om han kanske kan hitta nått som gör det bättre.

Sista utvägen blir väl att omformatera hela datorn. Det är ett jävla jobb, men det är så det får bli. Om inte den där snälla miljonären hinner höra av sig innan förstås! Vi får se om vi lyckas lösa det. Vi brukar ju kunna lösa det mesta tillsammans, jag och min prins! Vi är bäst på lösningar. Vi ser inte problemen, vi ser bara lösningar. Om det är något så slår vi våra kloka huvuden ihop och så blir det bara BÄST!

Vi kompliterar varandra bra och det är det som känns så skönt! Jag har nog aldrig hittat någon som jag klickar lika mycket med som med Kristoffer. Inte om man ser potentiella pojkvänner. Annars har jag ju Josefin som är som mig fast ändå lite mer speciell. Röven och röveN, det är jag och Josse det, alltid! Det kvittar hur mycket eller hur många gånger jag försöker beskriva hur glad jag är över att ha Kristoffer i mitt liv, det går inte att beskriva.

När jag ska skriva om det så låter det som om att vi är nykära, men det kan man ju inte säga att vi är, även om vi kanske beter oss som det haha. Men det är så det ska vara! Vi älskar varandra, vi är bäst! Jag hoppas på att vi får nått mer att älska snart, if you know what i mean. Jag, Ville och Kristoffer är den bästa familjen någonsin 😉

Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut
/ Ryskt ordspråk

Klockan är: 21.10

One thought on “Love is in the air

Tack för att du har något att säga!

