Saaknar min älskade Kristoffer.

Nu sitter jag hemma hos mig och kollar på Beck. Fast just nu är det reklam och innan jag är klar med detta inlägg lär ju Beck vara slut. Men men. Saknar redan Kristoffer även om det inte är många timmar sedan vi sa hejdå vid stationen. Det blir ju inte bättre av att man vet att det kommer ta tid innan vi ses igen om det blir så att jag åker till Kalmar i helgen som jag har tänkt.

Dessutom så kommer idol till Gävle den 4 april. Helgen efter nästa helg. Så då får Kristoffer komma hit. Om det blir så att jag får för mig att söka. Skulle iaf vilja kolla in alla andra som söker. Man vet ju aldrig, kanske är en blivande stjärna i kön. Lilla Alice kanske hälsar på, hon kom ju till finalen ( som säkert alla vet ) förra året. Det är nog en av anledningarna till att Idoluttagningen är i Gävle iår. Aldrig varit förut tror jag inte.

Får se om jag söker. Har ju tänkt det i mina unga dagar men är inte lika lockande nu. NU har Beck börjat igen. Spännande.

Ska iaf bli en härlig helg i Kalmar om det blir som jag vill. Men det hoppas jag. Verkligen. Måste köpa nya brallor också, så det ser jag fram emot haha. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är så koncentrerad på tvn 😉 Men imorron blir det jobba iaf, på brynäs. Lite lagom sovmorron. Ska upp klockan sju, innan dess lär jag inte hinna med nått inlägg men kommer ett efter tre antar jag.

Nu i kväll ska jag nog bara dricka te och ta det lite lugnt och lägga ut lite bilder på bilddagboken på lite saker jag fått av Kristoffer i helgen!!! ÄLSKAR KRISTOFFEEEER MEST i hela världen! Men det vet  nog både ni och jag redan 😀

Världen är trött på statsmän som demokratin har degraderat till politiker
/ Benjamin Disraeli

Klockan är: 22.56 

3 thoughts on “Saaknar min älskade Kristoffer.

Tack för att du har något att säga!

