Det är över nu……….

Nu får det vara nog, nu räcker det. Jag orkar inte mer, jag blir för deprimerad. Men varför ska de vara så jävla svårt å få tummen ur röven? Jag fattar inte det. Men nu orkar jag inte mer. Jag gör verkligen inte det. Nu är det slut, så enkelt ere.

Vaknade dessutom också av att grannen spelade musik 20 över 8. Så det var bara å kliva upp. Det är något som också måste få ett slut, men det verkar inte som om att gavlegårdarna ta detta här fallet på allvar. Men men.
Vi får se vad som händer.

Mitt depp fick mig att bränna vid frukosten, sy mig i fingret och sminka mig fel. Jag är ur fokus. Orkar inte engagera mig, vill helst gå i dvala. Och bara så där, ligger jag ner och får skavsår i själen!

Tack för att du har något att säga!

