Peace & Love 2009?

Nu är det snart nyheterna och sedan Beck igen. Lite innan Beck började så började vi göra muffins. Ja, VI. Jag har inte åkt hem ifrån Krisoffer än. Gör det imorron förmiddag. Vi lyckades bra med muffinsen och har provsmakat dom. Mums ska jag tala om för dig. Det har varit fiiint väder idag också och man är nog inte lyckligare när man riktigt hör hur snön smälter 😉 Underbart. Aftonbladet påstår att våren är här. De senaste två dagarna som varit så kan jag bara hålla med, vi får se hur det blir med resten. Om vi kommer få se GRÄS här snart.

Jag vann när vi spelade alfapet idag. Det såg inte ljust ut och jag trodde att jag hade förlorat för han fick en del höga poäng men när vi räknade ut poängen så vann jag med ca 10 poäng mer. Jag är så bäst. Är det ett spel som jag brukar vinna på så är det alfapet, iaf när jag möter Kristoffer. Jag har ett brett ordförråd och det har jag mitt bokläsande att tacka för 😉
Vi har gosat och slappat hela dagen. Och det blev ingen promenix som jag kände för när jag vaknade. Jag tackade även nej till en promenad när Kristoffer frågade lite senare, men då trodde jag att jag skulle orka typ en halv timme efter men vi gosade istället.

Och på tal om varmare väder så har jag och Kristoffer tittat in lite festivaler för sommaren. Vi blev ju sugna på Rockweekend som är i Kilafors men när vi surfade runt på andra så kom vi in på Peace&Love och herregud så många som skulle komma dit som man ville se. Det är dessutom inte så långt ifrån Gävle. Det är ju i Borlänge så det är en lagom resa dit och hem. Festivalen är i 5 dagar lr så tror jag. De första dagarna är mer inriktade på själva temat för året och resten mer inriktade på musiken. Det är ju musiken man kommer dit för men det kan vara intressant innan också. Lär vara bra drag iaf och mysigt å vara där med Kristoffer. Några fler som ska dit? P&L 09 dååå? Kan bli kul!!! Kostar typ 1200 nånting men de ere ju verkligen väärt när det är så många artister man vill se Håkan Hellström, Lars Winnerbäck, BackYard Babies, Volbeat, The Sounds, för att nämna några. Hellström, The Sounds och Backyard babies har jag sett förr men ser dom mer än gärna igen.

Och som sagt, det är fett många fler som kommer dit som är värda att lägga ögon och öron på för några dagar. Dessutom om det är fint väder så lär det bli sommarens höjdpunkt, det vill jag lova.

För kärlek är ingen vind för kall
/ Ryskt Ordspråk

Klockan är: 22.09

Tack för att du har något att säga!

