Ajaj, jävla skit!

Då var det väl äntligen fredag. Jag har ont i pekfingret på högra handen så måste jag hälsa på någon idag så kommer det göra ont. Jag har nämligen plattat mitt hår och nu svider det som fan. Ni kan ju tänka er att bänna er på 200 grader varm keramikplatta. Vansinnigt ont men jag klagar inte. Är man klumpig så är man. Nu kommer jag bara få leva med det tills imorron då brännskadan säkert ha gått över en aning.

Igår var mitt huvud inte med mig alls så det blev tyvärr bara ett litet oseriöst inlägg. Men idag ska jag väl skärpa mig. Jag har gjort mig snygg nu, från topp till tå (nästan) så att Kristoffer kan vara nöjd med mig. Ska även in på AF innan jag sticker med tåget för de har information om tågvärdar. Så det ska jag se till. Har halva inne där nämligen så det är bäst att man kollar läget.

Ryktet säger att man isf börjar nästa vecka och det har jag hört ifrån mycket starka källor 😉  Ska bli mysigt å kramas med Kristoffer igen. Han har dessutom köpt lite presenter till mig även om jag inte fyller år förens i augusti. Han är för söt han. Det är ju gärna han som ska ha presenter innan, han fyller ju år nu i slutet av mars.

Vet inte vad vi ska göra i helgen mer än kramas, sådant man märker. Äta upp alla bullar vi gjorde förra veckan kanske för det hade Kristoffer inte gjort och äta bullar är ju något som jag är bra på! Är Let’s dance ikväll, det ska man väl titta på, om vi inte gör något annat. Bara intressant å se vem som åker ut. Elisabeth åkte ju, chockerande nog, inte ut förra gången vilket var tragiskt.  Men det är ju tittarna som röstar.

Vi får se hur det går. Nu borde jag fixa med allt som ska fixas innan jag måste gå! Skrivs senare!

Där kärleken tittar in genom dörren, går olyckan ut genom fönstret
/ Polskt ordspråk

Klockan är: 10.33

One thought on “Ajaj, jävla skit!

  1. Tack för tipset med tågvärdar! Ska tipsa sonen om det också. Jag hörde nämligen också från någon att SJ behövde folk. Allt är värt att testa.
    Trevlig helg!

Tack för att du har något att säga!

