Meer sedan, nu är jag tung!

Nu har jag varit på det möten jag skulle på idag. Träffade Frida på AF! Ett tag sedan man såg henne. Vi får allt ta å ses nån daag när läget är lite bättre helt enkelt. Hon ska dessutom få lära mig sticka igen. Gjorde det mycket när man gick på högstadiet och hade syslöjd men har glömt hur man gör! Hon håller just nu på med ett projekt så hon kan allt lära upp mig igen! Sen ska jag aldrig mer glömma det….

Är lite hungrig nu också. Men det är ju med all rätt, vet dock inte vad det blir för middag här hemma. Ska iaf ta mig något lätt just nu och nått mer senare. Mitt huvud är lite konstigt idag. Jag har sovit bra inatt men det känns ändå som om att huvudet är tungt. Så kanske ska vila lite sedan också. Har en del jag måste göra idag som är tills imorron så det ska jag väl också försöka orka med. Imorron far jag dessutom till min älskling igen!

Jag vet inte vad jag mer kan tillägga just nu. Min skalle orka inte koncentrera sig riktigt. Behöver energi så jag får väl käka något….
Vi skrivs seenare helt enkelt!

bf04c
Saknar BF04C! Vi var ett härligt gäng….

One thought on “Meer sedan, nu är jag tung!

Tack för att du har något att säga!

