Nu luktar jag gott igen minsann!

Sitter här nyduschad och fräsch. Det är ganska fantastiskt en del gånger när man har duschat. Att man kan känna sig som en ny människa igen. Man duschar av sig det dåliga och klär på sig det bra. Det är oftast så det känns när jag har duschat. Vet inte hur jag ska förklara. Inte för att den dusch kan lösa ens inre problem. Men det är härligare att leva efter en dusch 😉

Sist när jag badade så slog en tanke mig. Varför är det så skönt å ligga i varmt vatten och bara slappna av än vad det är i kallvatten? Vad är det egentligen som är så farligt med kallvatten? Om det bara fanns kallvatten så hade ju alla fått finna sig i att det är de man får duscha i. Vad är det för speciellt med varmvatten och varför är det de som känns skönt å bada i och inte kallt vatten?

Jag fattar ju att man fryser i kallt vatten men inte i varmt. Det jag undrar är varför kroppen tycker det är så behagligt å fridfullt å slappna av i ett varmt bad. Vad är det som får mig och alla andra att tycka det? Jag vill alltså ha reda på fakta. Vad det är som gör att det känns skönt.

OCH  VET NI! Inatt fick jag sova. Det var inget oväsen på hela eftermiddagen eller kvällen, eller natten och inte på morgonen.. Eller jo, skottbilen men inte grannens musik. Och tänka sig att det känns bättre å väckas av skottbilens raflande än grannens dånande musik. Nästa gång jag vaknar av skottbilen så kommer jag nog inte känna samma känsla utan mer blir förbannad haha. Men jag har iaf fått sova, det känns så. Det gick lite segt in i sömnen men sen gick det och idag har det varit en bättre dag.

Även fast det är ett litet tungt moln över mig nu så är det ändå bättre. Att man inte får sova eller kan sova gör humöret dåligare, helt klart. Kroppen och skallen måste ju få vila, kan den inte det så är det klippt för en. Man dör ju om man inte sover på länge. Man blir overloaded(stavning). Det har min dator blivit ett par gånger. Blivit för varm och sen bara dött. Två gånger. Och det har aldrig hänt förut och båda gångerna var det i det där spelet Zuma. Så min dator pallar inte ”avancerade” spel.

Har inte vågat spela det på sista tiden för att det ska hända igen. Det var ju ett roligt spel men jag får väl skita i det. Tills jag inte bryr mig om den dör eller inte. Jag ska fan skaffa en ny dator när jag blir rik så jag har två till två olika saker. Jag vill ha en rosa, Kristoffer har hittat en perfekt! Vi får se. När jag är rik alltså!

Snart ska jag äta rester ifrån igår och se lite repriser ifrån program jag lät bli att se igår för jag var helt inne i Big Brother! Jag tycker att alla personer där är hjärndöda och förstår inte hur jag en gång i tiden faktiskt ha tyckt om det programmet och jag är glad att jag har kommit till insikt med det men ändå är det kul å kolla. Sjuka människor! Eller så blir man bara sjuk av hela situationen.

Jag förstår inte hur alla kan gå å krama å pussa på alla. När de knappt känner varandra. Jag skulle iaf inte klara av det. Man har ju spärrar. Iaf jag. En del är väl mer frigjorda på det sättet.
För att byta ämne så ska jag skriva om morgondagen då jag först ska på två möten och sen vara med Belinda. Hon verkar ha tid med mig nu haha.
Jag tycker hon kan skaffa en blogg som alla andra så att ni får läsa om hennes liv, för hon är en rätt spännande person.

Men hon tycker inte om bloggar så hon håller sig till sms och telefon istället. Hennes telefonnr är 076……… Nu är det bara att sätta igång å smsa henne! 😉 Försöka går ju. Snart är det helg igen och jag längtar. Då ska jag goosa med Ville och Kristoffer!!!

Kärlek utan genkärlek är som en viktig fråga utan svar
/ Tyskt ordspråk.

Klockan är: 17.25

Tack för att du har något att säga!

