Bjuder på biilder

Eftersom att WP bara vill krångla när jag skriver så orkar jag inte lägga ner energi på det längre. Skriva det jag tänkt skriva utan bjuder på bilder istället.. OM DET nu vill funka…. Är iaf trött så ska sova snart. Har inte sovit bra på några nätter.

dsc05756
Tindra och jaag!

dsc05947
Jag och Kristoffer!

p8110252
Vi på Mallorca!

100_4844
Och slutligen TUREEEZ (Jag)!!! Skrivs imorron om det vill funka bättre då.
En bild säger mer än tusenord så man kan ju säga att det blivit en del nu då 😉

Tack för att du har något att säga!

