Alla vet väl vad Kroppkakor är?

Nu har jag ätit mig alldeles för mätt men det var ju så gott. Jag käkade makaroner och en specialare. Eller ja, köttfärssås. Fast min specialare. Den borde ni testa. Det är iaf asgott därför görs det typ en gång i veckan. Mums!
Köpte glass idag som jag tänkte ha ikväll men eftersom att jag har ätit så sent idag å blev så mätt så kommer det säkert inte blev av med nått sånt.

Snackar med syrran i tele nu också. Har ringt henne ett par ggr idag. Just för att min moster (som för övrigt fyller 47 idag) ringde henne och vi var tvugna å lägga på. Men det gör inget, ringer ju gratis till henne för vi har Halebop! SOM ÄR BÄST! Som ni märker är jag ju inte hos Kristoffer i helgen, vi var ju i veckan så då kan man ju inte va på helgen…..??? Eller? Jo det kan man, men nu blev det inte så.

Fråga mig inte varför. Jag hade mer än gärna varit varje dag med mitt pök. Ibland kan det ju inte vara ömsesidigt. Ne. Till helgen så ses vi ju igen och då blir det mys som vanligt. Kanske jag ska spela lite Mario Galaxy för det har jag inte gjort på typ en månad. Var ju ganska intensivt ett tag. Sist jag var hos Kristoffer så kände jag inte för å spela, bara gosa med min älskling!

Kändes iaf bra å få vara med honom å ladda batterierna. Kunde ju behövas efter allt skit man får ta här i livet. Det är bara att stå på sig helt enkelt. Jag tänker iaf inte ändra på mig för att passa någon annan. Inte heller ändra åsikter för att vederbörande inte kan ta att man inte tycker lika. Shit the same.

Jag längtar lite tills jag är i Kalmar igen och kan träffa familjen. Blir ju bara en snabbis över helgen eftersom att jag säkerligen kommer att jobba liksom. Sen så ska jag försöka få pappa att pröjsa så att jag kan komma ner över påsk för jag har nämligen hört att de ska äta kroppkakor då. Och sist de hade kroppkakekalas så ringde de ungefär 5 gånger och sa hur gott det är!!!!! Det kan jag tänka mig….
För er som inte vet vad kroppkakor är hittar info HÄR.

Är visst bara folk i södra delen av Sverige som förstår vad jag snackar om när jag pratar om kroppkakor.

Ikväll är det ju melodifestivalen. Lär ju glo, har inget annat vettigt för mig. Om inte Belinda kommer hit å spelar Yatsy. Fast det får hon ta med sig, jag äger inget. Jag och Kristoffer brukar ju spela det. Jag är inte direkt bra på det. Men man kan ju inte vara bäst på allt.

Får se om jag skriver ikväll.. Annars imorron när jag ska vara duktig å tvätta på förmiddagen!

Skänk mig livets överflöd – och jag kan undvara det nödvändigaste ”.
/ Oscar Wilde

Klockan är: 19.30

One thought on “Alla vet väl vad Kroppkakor är?

Tack för att du har något att säga!

