Längtan till de älskade!

Idag känns det som om att det kommer bli en bra dag. Men ikväll eller imorron kanske det känns annorlunda, vad vet jag. Det kan gå upp som en sol, eller ner som en pannkaka. Det kan vända, precis som magen kan vända sig i en nedförsbacke. Idag är det bra för att jag ska på arbetsintervju och jag ser fram emot att få det! Sen efter det så drar jag till min prins som jag inte har sett på två veckor och en dag 😉

Så ikväll blir det goosgoos med mina bästisar Ville och Kristoffer 😀 För jag skulle inte klara av att vänta tills imorron med å åka dit, jag skulle spricka.  Ni som har ett förhållande vet vad jag menar. När man är ifrån sin älskade en längre tid så är det nästan som om att saknaden tar över och man blir helt koko! MEN NU SERRU, ikväll! LÄNGTAR! Det är inte bara att jag ska åka till mitt pök, jag ska dessutom åka till min enda bästa kompis!!! BÄST BÄST

Jag har ju vänner och så har jag vänner. En del känner mig mer än andra men Kristoffer känner mig mest. Bland mina kompisar är Catharina, min barndomskompis och vi har känt varandra längre än vad vi ha kunnat gå typ. Så henne skulle jag inte kunna byta ut mot någonting i världen. Visst, vi ses inte ofta nu som då, men vi håller kontakten och när vi ses så är det som om att vi aldrig varit ifrån varandra. Man uppdaterar varandra på det senaste som har hänt och sen så kan man snacka som vanligt 😀

Josefin min pärla! Henne är prio ett att träffa när jag är nere. Henne och min familj. Ska ordna en träff med Catha också, det kan ju gå hur som helst haha. Men Josefin, familjen å Catha! Hoppas Emelie kanske är i Kalmar då. Fast hon verkar ju ha något på G. Har ju inte hört något ryktesvägen så jag får väl fråga henne själv 😉 Hon har ju utlovat en massage nu när hon är massör.

Längtar efter mina bröder också. Och självklart mina systrar. Men jag snackar mer med dom än med mina bröder, på tele. Bröderna blire på msn lr så. Fast Alex ringer när han har pengar på mobilen. Jag ska nog ringa han idag och se vad han har för sig. Fast senare. Vet inte när han slutar skolan eller om han har praktik. Han är ju snart en rörmockare den pojken. Den 10 juni tar han studenten.

Helt sjukt. För när jag och min syster tog studenten 07 så kändes det som om att det inte skulle bli en student på länge. Eftersom att det är två år mellan mig å min bror. Men nu har snart två år gott sedan man sa hejdå till gymnasiet och min bror står på tur att bli frisläppt. Det känns konstigt att mina bröder börjar bli stora. Det är mina småsyskon som inte längre behöver passas utan dom klarar sig själva.

Jag  vet att när Jimmy var 14 så skulle han åka in till stan själv för å köpa ett spel. Jag tyckte att pappa gjorde fel som släppte i väg honom. Han är ju så liten… Men jag då, när jag var 14 fick ju jag med åka till stan med mina kompisar. Bara för att det är ens lilla, lillebror så blir det ju så. Lite daltande. Han är ju inte min yngsta lillebror men den yngsta jag har kontakt med.

För att klargöra allt igen så har jag två äldre systrar och tre små bröder. Åldrarna på alla är (2009) 28,22,19, 17 och 11. Jag blir 21. Så alla är ju ganska stora. Han på elva bor med min mamma och honom har jag inte sett på två år. Men har liksom inte varit med honom på över 5 år eller så. För när vi sågs sist så sågs vi bara å han gav mig ett vykort och ett paket. Tog ju studenten. När han blir stor och kan förstå varför så hoppas jag på en bättre relation.

Det är verkligen en annorlunda saknad efter Kristoffer än för familjen. Man saknar ju båda delarna. Det har ju varit ett tag sedan man var nere hos familjen, Kristoffer träffar jag ju för jämnan. Men nu när man inte setts på två veckor så saknar man så himla mycket. Jag saknar min familj också enormt men saknaden är olika varandra. För nu känner jag att de inte kan gå en dag till utan att träffa Kristoffer.  Men familjen kan vänta lite. Även om det hade varit gött å kunna åka till dom typ imorron.

Åker ner när Malin fyller 22. Får se om jag stannar längre, beror ju på jobb. Kan ju bara bli över den helgen också. Får se hur allt blir. Vet väl mer i slutet av veckan. Vad jag vet är att JAG SKA komma ner till Malins födelsedag och ha kalas med familjen för henne! Min lilla älskling fyller ju år dagen innan Malin men vi får fira lite före och lite efter jag varit där nere!

Han tycker ju inte att det är något särskilt å fylla år, han blir 27 (han tycker nog inte så mkt om den siffran haha). Men jag tycker det är särskilt. Har man sin dag så har man och då ska det märkas!!!

Neheni. Nu sitter jag bara här och talar om hur mycket jag saknar de jag bryr mig om 😉 Inte så kul kanske…..? Ska se vad jag kan göra här hemma. Läsa lite bok och så. Är ju ett tag kvar innan jag ska i väg. Hade behövt göra ett litet ärende också men det har jag tid med.

En vacker, ung flicka har det alltid besvärligt”.
/Agatha Christie

Klockan är: 10.34

2 thoughts on “Längtan till de älskade!

  1. Längtan efter den man är kär i är så speciell för det gör ont i hela kroppen eftersom den är helt överfylld av saknad och längtan efter kramar, pussar, närhet..

Tack för att du har något att säga!

