Män som hatar kvinnor!

Då har Emma åkt hem!!!!!!!!! (lägg märke till alla utropstecken)!!!!!!

Vi kollade ju på Män som hatar kvinnor igår. Och jag är nästan helt målös sicken bra film. Bra för att vara sveensk. Brukar inte tycka om svenska filmer men den här, alltså, fy satan! Alla som inte brukar titta på svenska filmer, se den! Allt var bra. Handlingen, alla detaljer.. Att den var i två och en halv timme trodde vi först skulle göra den dålig.

Men man sög åt sig av varje sekund i filmen och den kunde inte blivit bättre än var den var för den var såå bäst. Jag tror att ni som har sett den håller med. MÄN SOM HATAR KVINNOR! Lägg den på minnet och gå på bio imorron. Vissa scener var väldigt hemska och man ville bara gå därifrån eller kunna spola fram. Men man ska inte blunda, man ska titta, ta in allt!
Så himla bra! Jag vet inte hur många fler lovord den behöver än att ni MÅSTE se den!

Äntligen söndag va? Och imorron är den en ny vecka. Som ni har kunnat läsa i ett tidigare inlägg så blir det inte att åka till Kristoffer idag som planerat, jobbintervju imorron. Så pöket får vänta. Snarare jag som får vänta på att få åka till honom! För jag längtar som fan! Just nu, så skulle jag behöva kramas lite med honom så att jag kan få må lite bra. För när jag är med honom så känns det inte som om att man måste göra sig till eller gå som på nålar.

Granska allt man säger utan att få mothugg. Jag längtar tills imorron! Till min frihet. Jag behöver ingen annan mer än Kristoffer å min familj! Det är så det är. I grund och botten. Ingen kan mäta sig med vad dom betyder. Ville bara få det skrivet. Vet att min familj läser och det är väl inte ofta man visar sin uppskattning? För sällan faktiskt. Vore det inte för dom hade jag aldrig orkat att ta steg efter steg.

—————————————————————–
När jag talar om för dig hur det verkligen gick till, vill du inte höra. Du skakar på huvudet och säger  ‘Usch sluta’ och jag ska vara tyst.
Det är ”klass” på dig, tillåter det dig att se ner på mig?
Det är sådana som dig, de som blundar som förstör det för oss.
Du kan inte se, ni har aldrig kunnat se. Sådana som dig blundar hellre än att se den verkliga skiten. Du förstår mig inte ens, du förstår inte oss.
Bara för att man kommer ifrån den andra länken så är man inte störd.
Vi är starkare än vad du någonsin kommer bli.
Du verkar inte lita på dig själv och vad du kan. Har inget minne, men ska verka så jävla smart? Tänk lite själv, våga chansa.
Allt handlar inte om utseende, se till ditt inre.
Det är vad som skiljer dig och mig. Våra erfarenheter.
Jag är hellre den jag är, än att vara en surpuppa som gärna inte gör något själv.
Blundar du nu, så kommer du alltid göra det.
Du kommer aldrig kunna se, när allt är så självklart i ditt klassrum.
Du tillhör dom som blundar, jag tillhör de som ser.
—————————————————————————-

Så mycket jag skulle vilja skriva om helgen men tyvärr. Ni får bara veta det ytliga. Men nu har vindarna vänt!
Jag skulle ju kunna skriva ett låst inlägg. Men jag låter hellre bli haha.

Jag ser fram emot morgondagen. Mest för att jag som sagt ska till Kristoffer!
Ska fixa lite här hemma nu. Har ju köpt lås till mitt förråd så ska ha upp lite saker dit idag!

All eld slocknar, om man inte håller den vid liv”.
/ Ifrån Okänd (vet du vem som sa det citatet?)

Klockan är: 14.58

Tack för att du har något att säga!

