Full rulle.

Igår när jag och Emma gick ut så tänkte vi gå till Wasteland. När vi kom dit så betalade vi 240 för å komma in.  Nått band som spelade och det visade sig att det var jävligt dumt av oss att gå in när bandet bara spelade några låtar till. Vi var sent ute även om vi var där vid elva typ. Och man såg inget för det var fullt med hårdrockare all over the place.

Vi satte oss och tog en öl och softade. Och beklagade oss över att vi betalade så mycket och fick så lite för pengarna. Sen gick vi till donken. Några EXGävlebor ville veta vägen till Hangloose. Jag kan vägen som bott här i 1½ år men dom kan inte den som bott här i säkert 20 haha. Hoppas dom hittade. Fick förklara 2043597 gånger. Sen kom hans kompis.. Han sa så här: ”Jag är här ifrån Gästrikland och hejjar på Hammarby, vart ligger Hangloose?”. Precis som om att jag skulle bry mig om vilka han hejjar på?
Försökte förklara så gott det gick, dom förstod inte så mkt.

Väl hemma hos mig igen så gjorde vi marängsviss! Emma öste på som fan med alla ingredienser men var spyfärdig redan innan hon hade satt tänderna i glassen. Dessutom satte hon in glasspaketet i micron för att de skulle smälta lite HAH! Sen gick vi å lade oss. Vi var trötta efter allt springande på stan å sen ut. Jag gick dessutom ut i mina nya gummistövlar så jag var allt inte rädd för alla vattenpölar!

Så här ser stövlarna ut:
dsc06172

Hade såklart matchande kläder! Asgött haha.
Snart ska vi till stan igen. Emma ska nog pierca sig om dom har tid. Först frulle å sen iväg.

Dessutom så ska jag inte åka till Kristoffer på söndag. det blir på måndag. För det var en viss dam som ringde och frågade om jag fortfarande var intresserad av ett korttidsvikariat som jag har sökt. PÅ förskola/fritids. Och jag sa självklart JA! Så det ska jag på, på måndag förmiddag! Lilla Kristoffer får vänta, tyvärr!

Nu ska jag fixa mig och sånt. Så vi kommer iväg detta årtionde!
Haare gött!

2 thoughts on “Full rulle.

  1. Grattis till vikariatet. Sonen har också anmält sig till något sådant. Börjar det väl ringa kan det bli mycket jobb. Håller tummarna… Supersnygga stövlar förresten! Kul med roliga gummistövlar 🙂

Tack för att du har något att säga!

