Den 26 februari är häääär…

Då har dagen D kommit. Den dagen jag väntat så mycket på och nu är jag klar med alla förberedelser som har behövts görar innan avfärd. När jag kommer hem ikväll så kommer uppdraget vara slutfört och jag har fått hem en vän! Gå hem med en vän 🙂 Hon är redan på väg. Vännen. Hon har nästan precis börjat att åka. Nu vet hon vad det är jag brukar få gå igenom när jag åker igenom halva Sverige.

Hoppas hon och Bella inte sitter allt för nära någon som är störande. Som snackar i telefon hela vägen men alla hon känner för hon måste berätta vad hon har varit med om. Uscha. Tur att jag inte ska åka så länge på bussen idag. Ska ju bara till Sthlm. Och idag är det nog inte så många som ska med. Man brukar iaf alltid få sitta själv streckan Gävle – Sthlm. Det är skönt. Ha lite space, inte vara rädd för att röra vederbörande som sitter bredvid.

Jag gjorde en lista igår på saker jag skulle göra innan jag for så att jag absolut inte glömde något. Och det mesta är gjort nu. De som är kvar på listan är sådant som ska göras precis innan avfärd. Jag har bra med tid också. Ska gå om en timme eller så. Därför tog jag mig friheten att blogga nu. Kanske gör det ikväll med, sådant som återstår att se. Kristoffer har ännu inte loggat in på msn, han ligger väl å slappar!

Kan smsas senare, men hade varit nice å fått prata av sig innan man åker iväg. Ingen fara i taket egentligen. Han kommer ändå läsa detta sedan så då kan han ju få reda på att jag saknar honom! 😉 Fast det visste han redan för jag säger det typ varje daag! På söndag, då vi ska ses, har vi inte setts på två veckor. DET NI! Det är länge 😉  Längtar att få sova med honom och gosa. Vakna med honom. Saknar Ville också, min lilla bebis!

Hellre gröt tillsammans, än fläskfilé ensam
/ Ur filmen Tillsammans.

Klockan är: 11.33

2 thoughts on “Den 26 februari är häääär…

Tack för att du har något att säga!

