Nu ere frääscht igen!

Idag har jag varit duktig minsann. Har tvättat (utan problem) och städat. Skurat allt som går att skura och dammsugit. En vanlig rutinstädning alltså. Så Emma kan komma redan nu om hon vill. För här är det fint! Välkommen.
Nu sitter jag å gottar mig med lite godis. Det var jag värd.

Ska till affären sedan å köpa pålägg så att jag kan käka frukost och ta med mig några mackor när jag ska till Sthlm imorron så att man klarar sig. Efter att ha gjort mitt i Sthlm så kommer Emma med bussen ifrån Kalmar. Vi är hemma igen vid typ åtta på kvällen. Får se om vi går ut eller om vi stannar hemma. Tror det blir att stanna hemma. Härligast så.

Boken jag köpte på bokrean igår var verkligen en bok som hette duga! Och absolut en bok i min smak. Det roliga är ju att allt som står i den är sant. Alla snuskiga detaljer! Det är så det ska vara. Man känner igen sig i massvis med saker som hon skriver. Men det är bara sådant man vågar tänka, inget man pratar om.

På söndag så är det äntligen dags för att åka till Kristoffer (hoppas jag). ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN! Min lilla älskling som är lite sjuk.. Eller egentligen inte så lite. Han har nån tarmsjukdom. Han har varit dålig länge. Ska bara få reda på vad det är. Lilla sötmuppen!

Tragedin i världen är inte de onda människornas brutalitet, utan de godas tystnad
/ Martin Luther King.

Jag instämmer på ovanstående citat.
Klockan är: 15.46

One thought on “Nu ere frääscht igen!

Tack för att du har något att säga!

