Då har nästan hela denna dagen flygit förbi. Fast än är det timmar kvar på dygnet. Om det är bra eller dåligt får väl ni avgöra. Här är klockan iaf 17.43. Jag har inte ätit middag än. Ska komma på något å äta när jag skrivit det här inlägget. Kan ju vara gott med mat nu.

Ärendena jag gjorde på stan idag var avklarade. Frida var minsann på försäkringskassan när jag var där. Trevligt å se ett friendligt face. Jag som hade tänkt bara gå förbi å hämta dosan till tvn som hon har varit så snäll å skänkt mig. Men det hinns nog med det också. Hon påminde mig om att det var semledagen idag. Fast något sådant ska jag inte äta idag. Även om jag tycker om semlor så har jag ändå redan ätit årets kvot av semlor haha.

Dessutom har jag varit onyttig båda idag och igår så mer onyttigheter behövs inte. Tänk att man måste ha en dag för att ha något att skylla på för att svulla 😉 Fast det är ju ganska skönt å säga ”men det är ju semle dagen” när man har ätit 10 semlor haha. Nu har jag inte ätit så många iår. Halvera siffran tio så har vi nog antalet. Så jag behöver som sagt inte en till.

Sen när jag gick på stan så tänkte jag faktiskt ringa Belinda men det behövdes inte. För hon stod utanför HM när jag kom in på Nian. Jag frågade vem hon väntade på för det såg ut som om att hon höll utkik efter något. Kanske en dejt? Men nix. Det var mig hon väntade på. Så trevligt då. Vi hade inte bestämt å ses just idag. Även om vi har snackat om det i en veckas tid.

Hon hade läst i min blogg att jag skulle på stan men när hon var vid försäkringskassan så var jag inte där. Hade nog inte kommit in till stan då. Jag hade lätt kunnat missa tösen. Gått in en annan väg till Nian än den jag gjorde, så jag antar att hon hade tur. Och hon verkar heller inte veta varför hon har en mobil. Istället för att stå där på stenåldersvis och invänta besöket så kan man ju klicka lite i mobilen så får man tag på personen ifråga.

Men det var trevligt. Var å fikade hos hennes mormor som inte var hemma haha! Hon är ute och reser. Belinda har tillgång till hennes lägenhet som ligger mitt i stan. Så det gjorde vi. Av den anledningen att hennes mormor alltid har kakor hemma och det var ju billigt å bra. Inga semlor där inte, men en kaka… eller två.. OKEEEEJ jag blev bjuden på 5 olika sortes kakor. Man kan ju inte säga nej.

Det var väldigt gott. Ännu en anledning till att INTE äta en semla idag. Om Belinda inte sa att det var hemma hos hennes mormor vi var så hade jag gissat på typ nån i 25-30 års åldern. För här snackar vi coolt ställe. Hennes mormor ska bli min nästa bästa kompis. Just för att hon verkar så häftig. Jag trodde min farmor var den coolaste över 65. Där får jag erkänna att jag hade fel 😉

Här är den boken jag köpte idag föresten:
dsc061471
Erkänn att du blev sugen å läsa lite erotik du också?
Jag lusläste lite i den innan jag köpte den och det verkar vara en bok precis i min smak. Jag vet att det finns äldre damer och herrar som läser min blogg som kanske inte tycker att man ska vara så outgoing vad det gäller sex. Men det är de enda jag har mycket och bred kunskap av och har intresse för. I litteratur och i praktiken (if you know what i mean 😉 ).

Ne, nu måste jag fixa och dona med maat. Får se vad det blir.

Klockan är: 17.56

4 thoughts on “

  1. Tack jag ska nog göra det nångång..Köper du den då haha..Och du borde bli snut..Fan va coolt..Yogurth e ju helt okej..Ps Tack för din feedback som vanligt..Rickard Blaite

Tack för att du har något att säga!

