Killar med långa naglar är ÄCKLIGT!

Jag väntar på att få lite klirr i kassan… Vilket borde ske precis nu egentligen. Den som väntar få se. Kanske måste påminna en viss person om att åtgärda ”felet”. Vi får väl se vad som händer. Nästan precis slutat jobba ju (han alltså). Han vill väl varva ner innan antar jag.

Jag gick en runda förut och kastade alla sopor jag hade och det kändes mycket bättre efteråt. Tog mig en dusch och käkade rester ifrån igår och så var dagen bra. Kollade på tv medan jag åt och nu sitter jag å lyssnar på musik och hoppas på att få besöka affären ikväll. Spännande!

Imorron blire en till promenix. Till stan. Har lite ärenden nämligen. Så hoppas på bra väder och inte snöstorm men det lär det väl inte vara. Har varit nollgradigt nu ett par dagar. Igår snöade det ju och alla gångvägar jag gick på va bra skottade. Bara lite hala, även om det var sandat. Jag vill att snön ska försvinna så att man vågar jogga. Sen ska jag köpa inlines för det drömde jag om inatt. Att jag hade skydd osv på mig! Rätt ska vara rätt minsann.

Sen vill jag ha ett par skriskor men det får bli nästa säsong.  Så ska jag allt lära mig å åka på riktigt. Det är nämligen vanligt här uppe att man åker skriller haha. Jag är glad att jag kan stå på dom. Att man ska kunna ta sig fram också är en annan historia.  Men vem vet, jag kanske blir en isprinsessa en vacker dag? Eller kanske en dag då det är snöstorm!

Dessutom så ska jag bjuda på en skön låt av The sounds!
Hittade ingen bra musik video men hittade när The sounds gör köttbullar till den braiga låten 🙂

The sounds är för övrigt väldigt bra live. Bättre live! Det är verkligen en show och man rycks med. Känsla! They have IT om man säger så på scen.

Jaag längtar efter min Kristoffer!!!

Bokade tvättid idag. Så det blir på onsdag, mitt på dagen. Vågar nog aldrig mer ha på kvällen… Eller jo, men en onödig risk att stöta på otrevliga människor som haft en lång dag på jobbet och en ännu jobbigare dag hemma med ungarna….! Inget för mig. Chilla för fan.

Nu ska jag klippa naglarna och måla dom. Även tåårna! Så det ska bli fint. Vet inte för vem, mig själv antar jag. Det är viktigt med nagelvård. Långa naglar är äckliga tycker jag. Det kan vara snyggt på andra om det är snygga naglar. Men i det stora hela är det bara BLÄ! Särskilt på killar. Killar som inte klipper sina naglar ofta är inget å satsa på.

Hade en dejt med en kille jag träffade på fyllan. Alltså, han frågade om en dejt typ och så blev det. När vi hade den där lilla träffen så såg jag det fruktansvärda när han skulle ta min hand. Jag höll på å spy. Han kunde nästan få plats med hela Eifeltornet under dom där naglarna! När man ska på dejt så gör man väl sig grundligt snygg? Ja, den killen fick inte fler dejter. Dessutom så ville han ha sex. PÅ FÖRSTA dejten. Nej, tack. Så han spolades rätt FETT!

Har sett honom ett antal ggr ute efter det men aldrig prata med honom. Han måste väl tyckt att jag var störd som inte ville ha sex med honom. Men det var jag inte. Det skulle nog varit det dåligaste sexet ever ändå. Utan några som helst känslor så blir det så. Katastrof!

Well, well. Dags för nagelvååård!

One thought on “Killar med långa naglar är ÄCKLIGT!

Tack för att du har något att säga!

