Ett skönt dopp med levande ljus!

Under hjälp och nyheterna så tog jag mig ett bad. Det var hur skönt som helst. Kände att jag behövde koppla av lite så jag tände lite ljus och mös för mig själv.. Eller ja, nästan själv. Badankan var ju som vanligt på plats. Idag dränkte jag inte honom som jag brukar. Den har ett hål i käften som man kan fylla vatten i och då sjunker den mohahaah! Så elak jag är.

Kan det klassas som djurplågeri? Jag undrar det. Nee, så klart inte. Eller?
dsc061461
Myspys!

Skulle haft nån kalldricka också. Typ cider eller så. Men det får bli en annan gång. Man måste ju få ha det mysigt även om man inte är med sin pojkvän en fredag som denna. Även om jag hade velat vara det! Man får göra det bästa av situationen. Leka singel haha. Jag frågade chans på ankan men han sa att han inte var kär i mig. Elakt, eller hur?

Så jag får väl hålla mig till Kristoffer eftersom att ankan dissar mig.
Vet inte vad jag ska göra resten av kvällen/natten. Ska väl borsta håret. Jag sitter här i en stor t-shirt å med en handduksturban 😉 Imorron blir det till att göra lite nytta. Sen funderar jag på att vara extra länge i Kalmar när jag väl är där. Tänkte ju en vecka först men en vecka kan lätt bli två haha. Vi får se.

Vet inte om jag kan. För det är ju ändå två veckor. Kanske få brev å måste åka till nånstans. Kanske få ha en postövervakare. En som kan kolla vad jag får för post. Alltid en tanke. Men jag tänker inte direkt be nån granne. Det får bli nån polare isf. Om det nu blir så att jag är borta ett tag. Gillar du mitt förslag? lovesmilie22

Jag vill ha något onyttigt och det är NU! 😉

One thought on “Ett skönt dopp med levande ljus!

Tack för att du har något att säga!

