Vad ska Turez göra idag?

pussieTittut!
Idag har jag inget som helst att göra.. Jag kan ju sitta och titta på min nya sida av lägenheten som har fått en helt annan lyster och det är vid sovalkoven. Jag måste säga att det kändes himla tryggt att sova. Lite instängd fast man såg ut i lägenheten. Visade ju en bild igår på mitt mästerverk. Men det hade inte varit möjligt utan Frida 😉

Himla mysigt. Även om det var en del andra grejer som gjorde min sömn helt omöjlig till en början man sen så somnade jag. Och då sov jag som en stock.
Jag stör mig på att dom inte lägger upp fler program på tv4.se/replay. Ville ju se senaste avsnittet ifrån Vicktorias perfect life men neee! Surt. Allt annat skit funkar ju… Tragiskt.

Jag har ändrat lite här på bloggen. Provar de nya temat som WP har nu! Visst är det fint? Man kunde visst ändra lite andra inställningar också som kunde vara kul men det verkar inte funka. Får väl se om det funkar senare, vad vet jag. Skulle iaf vara coolt om det funkade.

Idag ska jag käka köttfärssås  å pasta. Mumma! Var länge sedan. Borde titta lite efter fler jobb och se om jag hittar nått intressant. En del sommarjobb har ju börjat komma ut nu. Men inget som är så himla intressant 😉 Haha. Men man får inte vara kräsen i dagens läge. Sedan har jag ju nästan ett triumfkort på handen men det ska jag inte skriva så mkt om! Folk kan ju bli arga.

Idag känner jag mig allmänt tom för jag vet inte hur jag vill ha det riktigt. Egentligen är jag nog bara töntig. Eller så är det inte jag som är töntig utan en viss annan person. Orka bry sig egentligen. Men aah. Hmm. Får väl leva med det…. Föresten, det var inget.

Nu ska jag se vad dagen har att erbjuda. Solen skiner iaf till och från, det är kul!
Och du..
boktipsHar du några boktips till mig?

Tack för att du har något att säga!

