Ronny och Ragge

Skepp och hoj här har vi skoj!  bigsmilie6
Jag har just diskat klart allt som fanns att diska efter dagens bravader. Jag har ätit, som jag skrev i mitt förra inlägg, pasta och köttfärssås! Och det blev himla gott som vanligt. Det är en rätt jag iaf är mästare på att göra. Utan några som helst konstiga tillsatser. Kom å smaka vettja. Blev lite över, det ska käkas imorron.

Jag har kommit en bit på väg med mitt pussel idag! Ganska nöjd med dagens pusselbitsletande haha. Än är det många bitar som ska falla på plats men snart så. Bara några dagar eller en vecka till så haha. Kul å pussla. Min gamla vapendragare Kenny gissade på att det var ett erotisktpussel jag la. Men ne, tyvärr inte. Det skulle ju iaf vara ett pussel som man gärna ägnade timmar åt att lägga.

Tänk de där lilla pusselbitarna som innehåller de mest intima delarna. Det är nog dom man stirrar sig blind på mest. Eller så är det kanske runt omkring könsorganen som går fortast att lägga haha. Kenny trodde att sådana pussel tillverkas i Tyskland eller Holland. Så nu vet jag vart jag måste bege mig haha. Nån annan som kanske vet? Haha.

Det jag lägger nu är på en kyrka, konstigt nog, med massa krusifix runt omkring. Två berg och en stenmur osv. När den är färdig blir den nog ganska vacker. Och vad jag ska göra med det då, det vet jag inte. Man kan ju limma, fixa så att bitarna sitter där dom sitter för alltid. Det vore ju en grej också. Kan man ha som tavla. Kanske ge bort haha. För jag tror inte jag vill ha det motivet som en tavla. Men men. Vi får se. Kanske ta sönder det å lägger om det nån annan dag. Vore kanske dumt? Det är ju ändå 1000 bitar.

Sista delen ur Halv åtta hos mig ikväll. Undra vem som vinner. Måltiden igår verkade inte vara en hit. Minst poäng för den här veckan iaf. Vi får se hur det går och vad som ska lagas. Man brukar alltid bli lite sugen på god mat när man tittar på det, även om man kanske är mätt så kan det inte hjälpas haha. Jag skulle också vilja bli bjuden på middag, var länge sedan sist.

Tänkte bjuda på en gammal goding 😀

Ronny och Ragge – Rara söta Anna.
Later.

2 thoughts on “Ronny och Ragge

Tack för att du har något att säga!

