Shopping….

Jag och Frida åkte till Ikea nu på eftermiddagen. Jag ville kolla hur mycket jag hade kvar på mitt presentkort. Fick med mig lite hem också. Gardinstänger, en liten verktygslåda och tyg till min sovalkov.

dsc06136
Verktygslådan.
dsc06137
Tyget till sovalkoven. Mysigare när det är mörkt.

Sen så ska jag beställa billiga, snygga gardiner på Ellos som Frida har hittat. Så det kommer bli jättefint! Så nu har jag fixat lite av saker jag behöver här hemma! Hur nöjd som helst. Mest med sovalkoven, det blir jättemysigt, verkligen.

Jag och Frida ska dessutom hitta på något i helgen då både jag och hon inte har några planer. Hon har skänkt mig en teve också men glömt dosan hemma haha. Så den måste jag hämta också. Skulle inte förvåna mig om jag glömmer den när jag är hos henne nästa gång eller så. Få lägga den i väskan direkt 😉

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Har varvar Spaspelet nu om jag inte har  sagt det tidigare. Så nu var det slut. Kan ju spela det igen, fast på en svårare level!

Nu ska jag inte skriva så mycket mer. Titta på mitt senaste inlägg och njut istället. Kan vara värt å titta på i 4 minuter.
Skriiivs later or imorron.

6 thoughts on “Shopping….

  1. Tjabba!:)
    Himla vettig kommentar du gav;) hahha, klart dom ville ha de så, Att jag inte tänkte på det!!

    hahaha… Varför är din blogg mycket coolare än min?!

    Ha de bäst!! Pusss

Tack för att du har något att säga!

